آموزشگاه زبان مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

Home>مقالات>آموزشگاه زبان مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

آموزشگاه زبان مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

با شرکت در دوره های آموزشگاه زبان انگلیسی در مجتمع فنی تهران واحد نیاوران، به راحتی می توانید به این زبان بسیار مهم مسلط شوید. اما شاید این سوال سوال شما نیز باشد که چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم و یادگیری آن چه لزومی دارد؟ امروزه کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که با اهمیت یادگیری این زبان ارزشمند آشنایی حداقلی نداشته باشد. یادگیری زبان انگلیسی می تواند مزایای فراوانی را برای شما به همراه داشته باشد که یکی از آن ها تاثیر فوق العاده زیاد زبان انگلیسی بر روی بهبود حافظه ی شما و پیشگیری از آلزایمر است. شما وقتی یک زبان جدید به خصوص زبانی مانند انگلیسی را فرا می گیرید، می توانید با فرهنگ، علم و هنری که متعلق به این زبان است، ارتباط برقرار نمایید. این که شما چه زبانی را به عنوان زبان دوم خود انتخاب کنید و شروع به یادگیری آن نمایید، باید هوشمندانه باشد که پیشنهاد ما یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان مجتمع فنی نیاوران است.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان مجتمع فنی نیاوران

کادر آموزشی مجتمع فنی تهران واحد نیاوران متشکل از مجرب ترین اساتید زبان انگلیسی می باشد. در این آموزشگاه به روزترین متدهای آموزشی ارائه می شود و شما می توانید در حداقل زمانی که تصور می کنید، این زبان بسیار مهم را فرا بگیرید.اساتید و مدرسان با تجربه ی آموزشگاه زبان نیاوران، براساس روش های حرفه ای و آکادمیک محیطی را برای شما فراهم می نمایند تا شما را به نوعی در یادگیری زبان انگلیسی غوطه ور نمایند. همین امر می تواند موجب شود افرادی که امکان مسافرت و یا حضور در محیط های انگلیسی زبان را ندارند، با شرکت در کلاس های مجتمع فنی تهران واحد نیاوران،  حداقل برای مدت کوتاهی هم که شده، خود را در یادگیری زبان انگلیسی غرق و  تا حد بسیار زیادی به یادگیری و تسلط خود به این زبان سرعت ببخشند، حتی اگر شما جزو زبان آموزان کم تلاش باشید، با حضور در دوره های زبان های خارجی مانند کلاس زبان انگلیسی، فضایی کاملا انگلیسی زبان را تجربه  و مدام در حال یادگیری، شنیدن، نوشتن و خواندن به زبان انگلیسی خواهید بود. همین باعث می شود که یاد گرفتن و تسلط به زبان انگلیسی برای شما بسیار سریع تر شود. همچنین هزینه های ثبت نام در دوره ها نسبت به برخی از آموزشگاه ها بسیار مناسب و منصفانه است. شما برای ثبت نام و آگاهی از برگزاری دوره ها و نحوه ی شرکت می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

دلایل بسیار زیادی می تواند باعث شود که افراد به یادگیری زبان انگلیسی روی بیاورند. با گذشت زمان نقش زبان انگلیسی و اهمیت یادگیری آن در زندگی افراد بیشتر احساس می شود. امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و با عنایت به این نکته که زبان انگلیسی یک زبان جهانی است، تعدادی افرادی که به سمت یادگیری این زبان گرایش پیدا می کنند، به طرز چشمگیری در حال افزایش است.در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با مهم ترین دلایل یادگیری زبان انگلیسی آشنا شویم.

چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

1-یادگیری زبان انگلیسی بسیار ساده است

نسبت به سایر زبان ها، زبان انگلیسی ساختار منظم تری دارد. البته ذکر این نکته لازم است که این مورد بستگی به زبان مادری شما دارد و برای تمام زبان ها صدق نمی کند.این زبان با بسیاری از زبان های زنده ی دنیا در ارتباط است و با آنها ریشه ی مشترک دارد. در دنیای اینترنت منابع بسیار زیادی نیز برای یادگیری زبان انگلیسی موجود است که این منابع شامل فیلم، کتاب و … می باشد. هرچند که بهترین شیوه برای یادگیری زبان محبوب انگلیسی، یادگیری اصولی آن در آموزشگاه های زبان است.

2- زبان انگلیسی دومین زبان رایج دنیا است

اولین زبان پر استفاده در دنیا، زبان چینی مندرین است که به لطف جمعیت بیش از یک میلیاردی کشور چین و رسمی بودن این زبان تعداد بسیار زیادی از افراد به این زبان تکلم می کنند. اما میزان محبوبیت و کاربرد این زبان به هیچ عنوان با زبان انگلیسی قابل قیاس نیست.همچنین یادگیری زبان چینی بسیار مشکل است. بدون شک زبان انگلیسی محبوب ترین زبان دنیا است. به طور میانگین از هر 5 نفر یک نفر با زبان انگلیسی صحبت می کند. از طرفی دیگر، این زبان بیش از یک و نیم میلیارد مخاطب در سراسر دنیا دارد و زبان میانجی در روابط بین الملل به حساب می آید.

3- انگلیسی زبان گردشگری است

شما در صورتی که قصد داشته باشید در مکان های گردشگری و هتل ها استخدام شوید، دانستن زبان انگلیسی به عنوان یکی از اولویت ها برای استخدام شما است.  این امر نشان دهنده این است، افرادی که تمایل دارند در این مشاغل که ذکر گردید مشغول به کار شوند، بایستی بتوانند به زبان انگلیسی خدمات ارائه دهند. اگر بخواهید به کشوری دیگر سفر کنید، مشاهده خواهید کرد که تقریبا تمامی تابلوهای راهنما، نکات گردشگری و … به زبان انگلیسی هستند و اگر شما تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشید، مسافرت برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق سفر می باشید می توانید برای یادگیری زبان انگلیسی و مکالمه با این زبان در حداقل زمان از کلاس های آموزشگاه زبان انگلیسی در مجتمع فنی تهران استفاده کنید.

4-زبان انگلیسی زبان علم است

کسانی یه زبان انگلیسی را مسلط هستند، در کارهای تحقیقاتی و علمی همیشه چند قدم از افرادی که به این زبان تسلط ندارند، جلوتر هستند. شما حتی اگر در یک حوزه ی کاری بسیار خبره هستید، باز از یادگیری زبان انگلیسی غافل نشوید،  و حتی بیشتر به آن اهمیت بدهید. همانطور که ابتدای مقاله عرض کردم، علم به سرعت در حال پیشرفت است و این سرعت به اندازه ای زیاد است که شما نمی توانید منتظر بمانید تا یک مقاله که به زبان انگلیسی می باشد، برای شما ترجمه گردد. شما با تسلط و درک زبان انگلیسی، همیشه می توانید به مطالب دست اول دسترسی داشته باشید.

5-یادگیری انگلیسی بسیار لذت بخش است

زمانی که شما زبان انگلیسی را کامل یاد بگیرید و به آن مسلط شوید، می توانید انواع فیلم، انیمیشن، سریال، مجلات و… را با زبان اصلی و بدون ترجمه ببینید و مطالعه نمایید و لذت ببرید. ضمنا شما می توانید با فرهنگ سایر کشورها، عقاید آن ها و ارزش هایشان آشنا شوید. به راحتی با افرادی که به این زبان تکلم می کنند، ارتباط برقرار نمایید و همین باعث ایجاد فرصت های دوستی جدیدی برای شما می شود. همچنین در فضای مجازی نیز در صورت دانستن زبان انگلیسی می توانید از شبکه های اجتماعی اطلاعات ارزشمندی کسب کنید، با افراد خارجی  و دنبال کنندگان آنها تعامل داشته باشید. همین طور تسلط داشتن به زبان انگلیسی خود می تواند باعث تقویت شدن اعتماد به نفس شما و توانایی غلبه شما بر ترس ها و تردید هایتان می شود. پس یادگیری زبان می تواند منجر به رشد توسعه ی فردی شما گردد که این امر بسیار مطلوب و لذت بخش می باشد.

6- یادگیری زبان انگلیسی به سلامت مغز شما کمک می کند

این را نتایج پژوهش و مطالعات محققان اثبات کرده که یادگیری یک زبان جدید مانند زبان شیرین انگلیسی می تواند به بهبود حافظه و حواس، تمرکز بیشتر و همچنین افزایش مهارت شنیدن شما منجر شود. هنگامی که شما در حال یادگیری یک زبان جدید می باشید، مغز شما، به صورت خودکار برای یادگیری بهتر شما دنبال راه های بهتری می گردد. همین منجر به افزایش ظرفیت مغز شما برای یادگیری سایر مهارت ها می شود و علاوه بر این ها، همانطور که اشاره کردم، از ابتلا به آلزایمر در شما تا حدود زیادی پیشگیری می کند. این که شما در چه سنی هستید، برای یادگیری زبان انگلیسی هیچ وقت دیر نیست. در هر سنی که هستید می توانید با شرکت در دوره های آموزش زبان مجتمع فنی نیاوران، به راحتی به این زبان بسیار محبوب مسلط شوید.

7-افزایش فرصت های شغلی

اگر شما به دنبال ارتقای شغلی خود هستید، یادگیری زبان انگلیسی را در اولویت قرار دهید.شما حتی اگر در کشور خود هستید و نیازمند کار با کامپیوتر و انواع نرم افزارها هستید، می بایستی تا حدودی با این زبان آشنایی داشته باشید و طبیعتا هر اندازه درک و تسلط شما از زبان انگلیسی بیشتر باشد، در این زمینه موفق تر خواهید بود. همینطور در زمینه ی مهاجرت شغلی نیز، دانستن زبان انگلیسی از الزامات بسیار مهم است. در کشورهای مهاجر پذیر، تسلط شما به زبان انگلیسی و قبول شدن در آزمون های مورد نظر، جزو اولویت های آن ها برای استخدام شما خواهد بود. از سویی دیگر از شرکت خارجی ای در کشور شما به دنبال استخدام کردن نیروهای بومی باشد، یقینا افرادی که به زبان انگلیسی تسلط کافی را دارند، شانس آنها برای استخدام در اینگونه شرکت ها از سایرین بسیار بیشتر خواهد بود.

چرا آموزشگاه زبان انگلیسی مجتمع فنی نیاوران؟

آموزشگاه زبان مجتمع فنی تهران واحد نیاوران سال هاست که از برترین و با تجربه ترین مدرسان بهره می برد تا تجربه ای بی نظیر را در یادگیری زبان انگلیسی به شما هدیه دهد. در این آموزشگاه از اساتید مجرب و دارای مدرک کارشناسی ارشد، دکترا و حتی مدرک بین المللی زبان برای ارائه ی بهترین خدمات به شما عزیزان کمک می گیریم. حال در ادامه ی این مقاله دلایل انتخاب آموزشگاه زبان ما به عنوان بهترین انتخاب شما برای یادگیری زبان انگلیسی را ذکر می کنیم.

دریافت فیدبک و بازخوردهای سریع

از مزایای شرکت کردن در دورهای حضوری آموزشگاه ما، دریافت بازخورد شخصی و سریع می باشد. یقینا اگر شما در یادگیری زبان اشتباهاتی را مرتکب شوید، در صورتی که آن اشکالات سریعا اصلاح گردد، ماندگاری مطالب یادگیری شده در ذهن شما بهتر خواهد بود. همچنین براساس تمریناتی که اساتید آموزشگاه به شما آموزش می دهند، شما می توانید در حین یادگیری، مطالب تمرین شده را با همکلاسی های خود بررسی نمایید تا بهتر بتوانید به اشکالات پی ببرید.وقتی داخل یک کلاس باشید، همیشه یک استاد با تجربه را در کنار خود خواهید داشت و اگر برای شما اشکالی به وجود بیاید، مدرس آن ایرادات را برای شما تصحیح و اشکالات شما را برطرف خواهد کرد. ضمنا در صورتی که یادگیری و فهم مطلبی برای شما دشوار باشد می توانید از راهنمایی اساتید آموزشگاه بهره و براساس راهکارها و تمارینی که احتمالا به شما خواهند داد، می توانید نقاط ضعف خود را پوشش دهید.

افزایش انگیزه ی یادگیری در محیط کلاسی

شما هیچ وقت نمی توانید فضای موجود در کلاس آموزش را با خانه و یا فضای مجازی در یک سطح قرار دهید. حتی اگر در خانه باشید و تمرینات و آموزش های زبان انگلیسی را تکرار و تمرین کنید، باز ممکن است حفظ انگیزه ی شما برای ادامه ی یادگیری زبان دشوار باشد. مطمئنا وقتی شما در یک فضای گروهی مانند کلاس آموزشگاه زبان هستید، اشتیاق و انگیزه ی شما برای یادگیری بیشتر خواهد بود. در آموزشگاه زبان مجتمع فنی تهران واحد نیاوران متدها و تکنیک های نوینی را به شما یاد می دهیم تا همیشه بتوانید انگیزه و اشتیاق خود برای یادگیری را در سطح بالایی نگه دارید.

آموزش اصولی و صحیح زبان انگلیسی

با توجه به این نکته که تمامی اساتید آموزشگاه زبان نیاوران دارای مدارک آموزشی عالی در این زمینه می باشند و دارای مدارک بین المللی هستند، شما می توانید زبان انگلیسی را همانطور که واقعا صحبت می شود و به صورتی اصولی و صحیح بیاموزید. مواقعی که شما قصد دارید دستور زبان، گرامر و لغات را یاد بگیرید، با اساتیدی مواجه خواهید شد که در تمام مدت برگزاری کلاس با شما به زبان انگلیسی سخن خواهد گفت. اساتید با تجربه ی ما روش استفاده ی گرامر در زندگی و مهارت ارتباط گرفتن با سایر افراد را به شما می آموزند. شرکت در دوره ها و کلاس های آموزش زبان انگلیسی مجتمع فنی تهران می تواند تجربه ای بسیار لذت بخش و متفاوت از یادگیری زبان انگلیسی را برای شما به وجود بیاورد که همین امر موجب به ایجاد درک عمیق شما از زبان انگلیسی خواهد شد.

چرا آموزشگاه زبان انگلیسی مجتمع فنی نیاوران؟

آموزش زبان به تمام گروه های سنی در آموزشگاه زبان مجتمع فنی نیاوران

در آموزشگاه زبان نیاوران، زبان انگلیسی به تمام گروه های سنی آموزش داده می شود. ما در آموزشگاه فنی نیاوران، دوره های ویژه ای را برای کودکان در نظر گرفته ایم، این دوره ها که مختص کودکان در سنین 7 الی 12 سالگی است، توسط اساتید برجسته ی آموزشگاه که تخصص آن ها آموزش زبان به کودکان است برگزار می شود. همچنین برای نوجوانان نیز دوره هایی را در نظر گرفته ایم که این دوره ها هم به صورت آنلاین و هم حضوری برگزار می شود. در دوره هایی که مختص نوجوانان 12 تا 18 ساله میباشد، کتاب های مختلفی تدریس می شود و در نهایت پس از برگزاری آزمون، در صورتی که افراد نمره ی قبولی را دریافت نمایند وارد سطوح بالاتر یادگیری زبان خواهند شد. اگر شما بزرگسال هستید و هنوز به دنبال راهی برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، می توانید کلاس های حضوری و آنلاین مجتمع فنی تهران واحد نیاوران را انتخاب نمایید. ما برای شما دوره های مختلفی را تدارک دیده ایم. برای یادگیری زبان هیچ گاه دیر نیست و شما در هر سنی که باشید می توانید با استفاده از کلاس های آموزشگاه فنی نیاوران و بهره بردن از اساتید بین المللی آموزشگاه به راحتی و در بازه ی زمانی کوتاهی به زبان انگلیسی مسلط شود. زیرا در آموزشگاه ما، پکیج کاملی برای یادگیری، گرامر، لغات، مکالمات و … را در اختیار شما قرار می دهیم که شما را از مراجعه به منابع بیرونی بی نیاز خواهد کرد. همچنین اساتید با تجربه ی ما نیز همواره نهایت سعی و تلاش خود را برای ارائه ی بهترین آموزش ها و متدهای یادگیری زبان به شما به کار خواهند گرفت.

امتیاز دهید.
نویسنده |2023-07-23T16:09:53+03:3029 مارس 2023|مقالات|
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
24ساعته پاسخگوی شما هستیم