همه چیز درباره زبان آلمانی

Home>مقالات>همه چیز درباره زبان آلمانی

همه چیز درباره زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از زبان هایی است که در آموزشگاه زبان مجتمع فنی نیاوران تدریس می شود. تعداد افرادی که به یادگیری زبان آلمانی روی می آورند، روز به روز در حال گسترش است. این زبان پس از زبان انگلیسی در جایگاه دوم قرار دارد و این نشان از اهمیت یادگیری زبان آلمانی می باشد. به همین خاطر در آموزشگاه زبان مجتمع فنی نیاوران آموزش زبان آلمانی جزو اولویت های آموزش زبان های خارجی می باشد و با بهره گیری از بهترین اساتید این زبان تلاش می شود نیاز آموزشی زبان آموزان را به بهترین شیوه ی ممکن برطرف نماییم(برای شرکت در دوره آموزش زبان آلمانی کلیلک کنید). در آموزشگاه زبان نیاوران، همانند سایر زبان ها، زبان آلمانی نیز به دو صورت حضوری و غیر حضوری تدریس می شود. شما می توانید با توجه به شرایط و امکانات خود به صورت حضوری یا غیر حضوری در دوره های آموزشی شرکت نمایید. در این مقاله به تمام سوالاتی که ممکن است در رابطه با یادگیری زبان آلمانی داشته باشید، پاسخ می دهیم. همچنین به دلایل اهمیت یادگیری این زبان بسیار پرطرفدار نیز می پردازیم.

چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

دلایل فراوانی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد. اگر شما دانشجو هستید می توانید با تسلط داشتن بر زبان آلمانی در دانشگاه های آلمان تحصیل کنید. همچنین دلایل دیگری مانند سهولت یادگیری، مناسب بودن برای پیشرفت در کار، دسترسی به منابع نامحدود و… وجود دارد که در ادامه ی این مقاله تمام دلایلی که می تواند منجر به یادگیری زبان آلمانی شود را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تحصیل در دانشگاه های آلمان مقرون به صرفه است

جالب است بدانید که تحصیل در دانشگاه های کشور آلمان رایگان است و این شرایط برای تمامی دانشجویان یکسان است. دانشگاه های آلمان شهریه ی بالایی ندارند و این یک مزیت بزرگ است. همچنین دانشگاه های آلمان از امتیاز بالایی برخوردار هستند. برخی از معتبرترین دانشگاه های دنیا در کشور آلمان قرار دارند و شما با تسلط بر زبان آلمانی امکان دسترسی به این دانشگاه های معتبر را خواهید داشت.

یک زبان عالی برای پیشرفت در کار است

می توانید از زبان آلمانی برای پیشرفت در کار خود استفاده کنید. دومین زبان در حوزه ی علم زبان آلمانی است.علت این امر کیفیت بالای آموزش ها است. آلمان زادگاه متفکران و شاعران بزرگ است. آلمان صنعتی ترین کشور اروپا است و یک کشور توسعه یافته است. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا در کشور آلمان شعب و نمایندگی دارند. به همین خاطر اگر شما این زبان را بیاموزید، فرصت های شغلی بسیار زیادی را می توانید به دست بیاورید.

یادگیری زبان آلمانی آسان است

برخلاف آنچه که دیگران تصور می کنند یادگیری زبان آلمانی چندان هم سخت نیست. افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند، زبان آلمانی را آسان تر از زبان اسپانیایی می توانند بیاموزند. جالب است بدانید که زبان های انگلیسی و آلمانی دارای ریشه های زبانی یکسانی هستند.زبان انگلیسی به مرور زمان گسترش یافت و بیشتر کلمات آن دقیقا به شکلی که تلفظ می شوند، در زبان آلمانی نیز وجود دارند. کلماتی همانند: brother, water,..  و خیلی دیگر از کلمات که در هر دو زبان مشترک هستند. شما اگر زبان انگلیسی بلد باشید، یادگیری آلمانی نیز برای شما بسیار آسان تر از حد تصورتان خواهد بود.

منابع نامحدود اینترنتی به زبان آلمانی

وبسایت های آلمانی بسیار زیادی وجود دارد که قسمت اعظمی از اینترنت را به اشغال خود درآورده اند. اگر بخواهیم به لحاظ اسم دامنه اشاره کنیم، دامنه ی .de که مربوط به کشور آلمان است، محبوب ترین و سطح بالاترین دامنه ی وب است.البته لازم به ذکر است که پس از دامنه ی .com  در رتبه ی  دوم قرار دارد. شما اگر به زبان آلمانی مسلط باشید می توانید به راحتی از منابع بیش از 15 میلیون وبسایت که به زبان آلمانی طراحی شده اند، دسترسی داشته باشید.

آلمانی های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند

اگر شما نخواهید به کشوری که زبان آن آلمانی باشد سفر کنید، و همچنین به دنبال کردن افرادی که به زبان آلمانی سخن می گویند در فضای مجازی و اینترنت نیز علاقه مند نباشید، اصلا جای نگرانی نیست. زیرا اگر به خارج از کشور سفر کرده باشید، مطمئنا شاهد این پدیده بوده اید که آلمانی های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند.آلمان بیش از هر کشور دیگری بر روی جهانگردی سرمایه گذاری می کند. و جهانگردی در بین آلمانی ها طرفداران بسیار زیادی دارد. آلمانی ها بیشترین هزینه را برای مسافرت می کنند. شما هم اگر اهل دوست یابی باشید، ممکن است به افراد آلمانی زبان زیادی برخورد کنید، که اگر شما با زبان آلمانی آشنایی داشته باشید می تواند تفاوت های مهمی را برای شما به وجود بیاورد.

زبان آلمانی جزو 10 زبان رایج دنیا

بیشترین استفاده کنندگان بومی در اتحادیه اروپا متعلق به زبان آلمانی است. حتی در اروپا به مراتب بیشتر از زبان هایی مانند: فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی تکلم می شود.  زبان آلمانی جزو 10 زبان رایج دنیا است.

زبان آلمانی دومین زبان علمی رایج در دنیا

زبان آلمانی، زبان اندیشمندان و نوابغ بسیار زیادی بوده است. افرادی همانند: گوته، نیچه،کافکا،مارکس، برشت، باخ، بتهوون و بسیاری دیگر از چهره های مشهور علمی دنیا که به این زبان تکلم می کردند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید، بیش از 18 درصد از کل کتاب هایی که در دنیا چاپ می شود، به زبان آلمانی می باشند. بسیاری از آثار ارزنده ی فلسفی، ادبیات، الهیات، تاریخی، روانشناسی،پزشکی،مهندسی و… به زبان آلمانی می باشند.

روش تدریس در آموزشگاه مجتمع فنی نیاوران

همه ی دوره های آموزش زبان آلمانی در مجتمع فنی تهران، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام می شود. با استفاده از برجسته ترین اساتید زبان آلمانی. تمامی اساتید آموزشگاه زبان نیاوران  با مدرن ترین روش های تدریس زبان آلمانی آشنا و با استفاده از منابع آموزشی معتبر و کتب مورد تایید، به تدریس موضوعات زبان آلمانی خواهند پرداخت، به گونه ای که شما بتوانید در حداقل زمان ممکن بیشترین درک و تسلط را به زبان آلمانی داشته باشید.

روش تدریس در آموزشگاه مجتمع فنی نیاوران

مدرک پایان دوره در آموزشگاه زبان نیاوران

پس از این که شما دوره ی آموزش زبان آلمانی را در مجتمع فنی تهران واحد نیاوران با موفقیت به اتمام برسانید، از طرف آموزشگاه مدرک معتبری را دریافت خواهید نمود. که این مدرک شامل نمرات و میانگین آنها خواهد بود. با این مدرک میزان تسلط شما به زبان آلمانی مشخص خواهد شد. شما می توانید از مدرک پایان دوره ای که آموزشگاه فنی تهران واحد نیاوران به شما ارائه می دهد، جهت مقاصد مختلف از جمله: تدریس، کار در شرکت ها و … استفاده کنید. لازم به ذکر است، مدارکی که آموزشگاه زبان نیاوران پس از اتمام دوره به شما اعطا می کند، تحت نظر وزارت آموزش و پرورش است و از اعتبار بالایی برخوردار می باشد.

اساتید آموزشگاه زبان آلمانی

یکی از نکات و وجه تمایز آموزشگاه زبان مجتمع فنی نیاوران، استفاده از اساتیدی است ، که در حوزه ی آموزش زبان آلمانی، جزو موفق ترین اساتید کشور می باشند. تمامی اساتید آموزشگاه دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد و حتی دکترا در زبان آلمانی هستند. همچنین مدارک اساتید آموزشگاه نیاوران بین المللی می باشد و حداقل سابقه ی تدریس اساتید آموزشگاه پنج سال است. تمامی اساتید آموزشگاه دارای مدرک داخلی و بین المللی زبان آلمانی از جمله: tkt و ttc هستند.

چرا آموزشگاه زبان مجتمع فنی نیاوران؟

آموزشگاه زبان نیاوران، واقع در مجتمع فنی تهران واحد نیاوران، براساس سابقه ی درخشانی که در تدریس زبان های مختلف دارد، و همچنین با آگاهی کامل از نیازهای زبان آموزان برای هر دوره ی آموزشی یک برنامه ریزی مدون مختص به آن را طراحی کرده است، برای این که زبان آموزان بتوانند، با استفاده از آموزش ها به بهترین کیفیت دست بیابند و در این دوره ها تمام مهارت های مورد نیاز را برای یادگیری زبان آلمانی بیاموزند. در آموزشگاه فنی نیاوران دوره های آموزش زبان آلمانی به گونه ای طراحی شده اند، که شما در همان ابتدای مسیر یادگیری این زبان، قدرت استفاده از زبان آلمانی را با هدف برقراری ارتباط موثر در شرایط مختلف به دست بیاورید.

5/5 - (4 امتیاز)
نویسنده |2023-07-23T16:09:57+03:3025 مارس 2023|مقالات|
Subscribe
Notify of
guest
2 نظرات
oldest
newest most voted
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مینا احمدی
مینا احمدی
1 year ago

دوره های زبان آلمانی مجتمع فنی حضوری است؟ یا کلاس های آنلاین هم دارد؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
24ساعته پاسخگوی شما هستیم