قوانین و مقررات سایت مجتمع فنی

Home>قوانین و مقررات سایت مجتمع فنی
قوانین و مقررات سایت مجتمع فنی2022-12-06T17:28:37+03:30

قوانین و مقررات سایت مجتمع فنی

قوانین و مقررات سایت مجتمع فنی تهران مربوط به فعالیت و عضویت در سایت و ثبت نام دوره های آموزشی مجتمع فنی در قالب توافقنامه زیر ارائه می گردد. عضویت در سایت به معنی اطلاع کامل از متن توافقنامه و پذیرش شرایط آن می‌باشد.
طبق توافقنامه‌های مقرر در این سایت، مجتمع فنی نیاوران متعهد می‌شود از اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کند و این اطلاعات را نزد خود نگه دارد و تمامی تلاش خود جهت حفظ و از اطلاعات کاربران بعمل خواهد آورد و البته چنانچه این اطلاعات بصورت غیرعمدی و بدون اطلاع و رضایت ما در دسترس شخص ثالثی قرار گیرد مسئولیتی برعهده این مجموعه نیست. البته به استثناء مواردی که به موجب قانون مجبور به ارائه دسترسی موردی به نهادهای قانونی باشد.
سایت مجتمع فنی ممکن است که به صلاحدید خود توافقنامه میان سایت و کاربران را تغییر دهد، این تغییرات ممکن است بدون اطلاع قبلی به کاربران صورت پذیرد و تغییرات می‌تواند در کل توافقنامه و یا حذف و اضافه کردن مفادی به متن آن باشد. هر تغییری در مقررات و قوانین این توافقنامه بلافاصله از نظر مسئولان سایت لازم الاجرا بوده و با توجه به دردسترس بودن دائمی صفحه قوانین و مقررات از طریق وب‌سایت عذر کاربران بر عدم آگاهی آنها از تغییرات پذیرفته نیست.

قوانین و مقررات آموزشی

توصیه می‌نماید قبل از ثبت ‌نام از مقررات و ضوابط زیر اطلاع یافته تا بتوانید از امكانات ارائه شده بیشترین استفاده را داشته باشید. بدیهی‌است پس‌از ثبت‌نام قطعی قوانین طبق آئین‌نامه‌های مندرج پیاده خواهد شد.

نكات ضروری جهت ثبت ‌نام

  • رعایت پیش نیاز دروس جهت ثبت نام الزامی است.
  • توجه داشته باشید كه دقیقاً براساس اطلاعات وارده در فرم ثبت نام آنلاین در كلاس‌ مربوطه ثبت نام خواهید شد لذا خواهشمند است در درج اطلاعات فرم نهایت دقت را مبذول فرمائید.

  • تأكید می‌نماید كه هنگام ثبت‌نام، در تعیین درس (دروس) مورد نظر و ساعات كلاس‌ها دقت لازم را مبذول دارید، در غیر این صورت مجتمع از تغییر درس یا تعویض ساعات كلاس جداً معذور است.

  • تشكیل كلاس‌ها منوط به احراز حد نصاب لازم جهت تشكیل كلاس می‌باشد.

  • حداكثر زمان غیبت موجه در هر درس چهار هفدهم ساعات آن درس می‌باشد، در غیر این صورت دانش‌پذیر از شركت در (آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه در دوره‌های آزاد) محروم خواهد شد.

  • متقاضیان ثبت نام در دوره های دپارتمان امور بین الملل که شهریه آنان ریالی و ارزی می باشد پس از ثبت نام و پرداخت شهریه ریالی ، شهریه ارزی آنان (به مبلغ یکصد دلار آمریکا ) بصورت حضوری توسط مرکز مجری دریافت می گردد.

شرط موفقیت در دوره و دریافت گواهینامه

  • شرط موفقیت در هر دوره، كسب حداقل نمره 60 از 100 می‌باشد.
  • دانش‌پذیران محترم می‌توانند پس‌از اتمام دوره و احراز نمره قبولی جهت اعلام درخواست صدور گواهینامه پایان‌دوره به دپارتمان آموزشی مربوطه مراجعه نمایند.

  • درصورت مفقود یا مخدوش شدن گواهینامه، صدور گواهینامه المثنی با درخواست كتبی و پرداخت مبلغ مصوب مقدور می‌باشد.

  • قوانین و مقررات

قوانین انصراف

تا قبل از زمان اعلام شروع قطعی دوره کل شهریه مسترد می گردد.
در صورت انصراف از تاریخ ثبت نام تا گذشت 5% از شروع کلاس، 20% از شهریه کل دوره کسر می گردد و الباقی مسترد می گردد.
در صورت انصراف پس از گذشت 5% کل دوره ، به هیچ عنوان شهریه استرداد نمی گردد.
در صورت رزرو دوره دانشجو اجازه انصراف دوره را نخواهد داشت.
استرداد شهریه دوره تا 7 روز کاری پس از زمان ثبت درخواست انصراف میسر می باشد.
در زمان بروز حوادث غیر مترقبه و پیشبینی نشده که امکان ادامه کار به هر نحوی غیرممکن شود تعهدات طرفین “کان لم یکن” تلقی شده و هیچ ادعایی به یکدیگر نخواهند داشت

روش انصراف

دانشپذیر گرامی در صورتی که پس از انجام ثبت نام و پرداخت شهریه به هر دلیلی تقاضای انصراف داشتید می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید. تا بر اساس آئین نامه فوق و شرایط انصراف در خواست شما مورد رسیدگی قرار گیرد.

1- مراجعه حضوری به شعبه ای که برای ان ثبت نام نموده اید.
2- ورود به حساب کاربری و ثبت درخواست انصراف.

24ساعته پاسخگوی شما هستیم