سنگ ماه تولد

Home>مقالات>سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد

 سنگ ماه تولد

در گذشته افراد زیادی از خواص سنگ ماه تولد مطلع بودند و از آنها برای درمان امراض خود و یا دور ماندن از طلسم و افکار شیطانی استفاده می کردند .

امروزه باستان‌ شناسان با توجه به طالع بینی نجومی و بررسی فرهنگ های گوناگون ، هر سنگ را نماد متولد یک ماه از سال می‌دانند که این سنگ ها خواص درمانی و انرژی درمانی برای متولدین ماه مربوطه را به همراه دارد .

پیشنهاد ما : شما با شرکت در دوره آموزش طراحی طلا و جواهر میتوانید جواهرات منحصر به فرد خود را با سنگ ماه تولد خود طراحی کنید.

 

خواص سنگ ماه تولد

هر یک از سنگ های موجود بر روی زمین نماد یکی از سیارات و امواج کیهانی می باشد و همچنین خواص سنگ ماه تولد افراد با یکدیگر متفاوت است .از امواج کیهانی انرژی ‌هایی عبور می‌کند که این انرژی توسط سنگ هایی که به همراه افراد می باشد ، به افراد منتقل می شود . در این مقاله به شرح سنگ ماه تولد می پردازیم :

 

سنگ های ماه تولد فروردین

سنگ هایی همچون الماس ، جاسپر ، گارنت ، توپاز زرد ، آکومارین ، سنگ خون ، عقیق سرخ و یاقوت سرخ ، سنگ های متولدین فروردین ماه می باشد ، که به شرح ویژگی بعضی از این سنگ ها می پردازیم :

خواص سنگ الماس : سنگ الماس مهمترین سنگ ماه تولد فروردین می باشد . الماس یکی از گران بها ترین و زیباترین گوهر های موجود در طبیعت می باشد . سنگ الماس از سیاره مریخ انرژی دریافت می‌کند و به فرد استفاده کننده منتقل می‌کند . این سنگ درخشان در رنگ های متفاوتی از جمله بی رنگ ، سفید ، آبی ، زرد و صورتی (کمیاب) موجود می باشد . استفاده از این سنگ موجب محبت در میان زوجین می شود . همچنین قدرت اراده و انتخاب را بالا می برد . این گوهر باعث دور شدن افسردگی و ناراحتی از بدن افراد می‌شود و همچنین موجب تقویت حافظه می شود .

خواص سنگ جاسپر : جاسپر خواص آرامش بخشی زیادی دارد و موجب تعادل روح و روان انسان می شود . استفاده از این سنگ بردباری انسان را افزایش می‌دهد و افکار شیطانی را از انسان دور می کند .

خواص سنگ توپاز زرد : این گوهر زرد رنگ متحد کننده نیروهای هستی است و موجب ایجاد آرامش و انرژی درمانی می‌شود . این سنگ زیبا به عنوان یک ابزار درمانی احساسات می باشد . استفاده از توپاز زرد باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود و همچنین ترس و استرس را از افراد به دور می‌کند .

خواص سنگ آکومارین : آکومارین برای تبدیل دشمنی ها به دوستی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد . این سنگ زیبا باعث احیای عشق بین زوجین می‌شود . این سنگ ، سنگ اصلی متولدین ماه اسفند می باشد و برای آشنایی کامل با ویژگی های آن می توانید به قسمت سنگ های متولدین ماه اسفند مراجعه کنید .

سنگ متولدین ماه فروردین

 

سنگ های ماه تولد اردیبهشت

سنگ هایی همچون زمرد ، گارنت ، آونتورین ، مالاکیت سبز ، یاقوت کبود ، کهربا ، فیروزه ، سنگ مرجان و کوارتز صورتی ، سنگ های متولدین ماه اردیبهشت می باشند که خواص خاص خود را دارند که به شرح خاصیت بعضی از این سنگ ها می پردازیم :

خواص سنگ زمرد : سنگ زمرد اصلی ‌ترین و مهم ‌ترین سنگ ماه تولد اردیبهشت می باشد . رنگ سبز زمرد بر اساس روانشناسی رنگ ها با عکس افزایش قوه ی خلاقیت در انسان می شود . سیاره‌ ای که سنگ زمرد از آن انرژی می گیرد ، ونوس می باشد و این سنگ ، سنگی است عاطفی . این سنگ به روابط عاشقانه رنگ و روح می بخشد . استفاده از این سنگ زایمان را راحت می کند و دندان ها را تقویت می کند . استفاده از زمرد سبز افکار شیطانی را از انسان دور می کند .

خواص سنگ گارنت : سنگ گارنت ، اعتماد به نفس را در انسان افزایش می‌دهد . استفاده از این سنگ برای افرادی که خوابی پریشان دارند بسیار مناسب است . از دیگر خواص این سنگ می توان به خاصیت ضد افسردگی ، جلوگیری از پیشرفت سرطان در ابتدای آن ، اشاره کرد .

خواص سنگ یاقوت کبود : از خواص یاقوت کبود می توان به تقویت عملکرد غده تیروئید ، ایجاد آرامش ذهنی ، از بین بردن ترس و استرس ، تقویت عروق خونی و تنظیم جریان خونی اشاره کرد .

خواص سنگ کوارتز صورتی : این سنگ با رنگ صورتی ملایم ، انرژی بسیار ملایمی را به انسان منتقل می کند . این سنگ یک مرهم برای افرادی که دچار شکست عاطفی شده اند محسوب می شود . استفاده از این سنگ باعث از بین رفتن احساسات منفی همچون غم و ناراحتی و همچنین افسردگی می باشد و موجب ترویج  احساساتی همچون عشق و آرامش می شود .

سنگ متولدین ماه اردیبهشت

 

سنگ های ماه تولد خرداد

سنگ هایی همچون مروارید ، سنگ ماه ، یاقوت سفید ، سیترین ، چشم ببر ،زمرد ، الکساندریت و کریزوپراس ، سنگ های متولدین ماه خرداد می باشد . که به شرح حواص برخی از این سنگ ها می پردازیم . استفاده از هریک از این سنگ ها باعث ایجاد تعادل روحی و روانی در متولدین ماه خرداد می شود و همچنین باعث منتقل شدن انرژی به بدن افراد می شود . که اکنون به شرح خواص برخی از این سنگ ها می پردازیم :

خواص سنگ مروارید : سنگ مروارید مهمترین سنگ ماه تولد خرداد محسوب می شود . مروارید به دو صورت یافت می شود . یکسری از مروارید ها به صورت طبیعی در دریا یافت می شوند و سایر مروارید ها به صورت پرورشی به وجود می آیند . از میان مروارید ها ، مروارید هایی که به صورت طبیعی در طبیعت یافت می شوند ، به علت وجود املاح معدنی ، انرژی بیشتری دارند و موجب انرژی درمانی در افراد می شوند . استفاده از مروارید موجب آزاد شدن انرژی درونی افراد می شود و همچنین سنگ مروارید انرژی های منفی درون افکار انسان را به خود جذب می کند .

خواص سنگ ماه : سنگ ماه یا مون استون ، انرژی خود را از سیاره ماه می گیرد و برای خنک کردن و آرامش بخشیدن به انسان مورد استفاده قرار می گیرد . این جواهر مقدس باعث پیشرفت روح انسان می شود و باعث ایجاد وحدت میان زن و مرد می شود . گفته شده است که این سنگ برای درمان بیماری صرع و درمان بیماری جانو بسیار مفید است .

خواص سنگ چشم ببر : از خواص سنگ چشم ببر برای متولدین ماه خرداد می توان به از بین بردن ترس و استرس ، از بین بردن بیماری فشار خون بالا ، از بین بردن مشکلات قلبی و عروقی و از بین بردن و یا بهبود تنگی نفس و آسم ، اشاره کرد . و همچنین استفاده از این سنگ باعث ایجاد تمرکز ذهنی در اشخاص می شود .

خواص سنگ الکساندریت : جواهر نادر و گران بهای الکساندریت باعث تقویت عشق ، صداقت ، وفاداری ، افزایش طول عمر ، تقویت اراده می شود . همچنین این سنگ خوشبختی ، شادی و عشق را به خود جذب می‌ کند .

خواص سنگ سیترین : سنگ سیترین نمایانگر صلح و دانش می باشد که بر نوع است . نوع اول ، سنگ های سیترین روشن هستند که باعث روشن شدن آگاهی افراد می شود . نوع دوم ،  سنگ های سیترین تیره هستند که باعث دور شدن از افکار شیطانی و افکار منفی از انسان می شود . همچنین باعث ایجاد آرام و قرار در افراد می شود .

 

 

سنگ ماه تولد تیر

سنگ های متولدین تیر ماه شامل ۴ سنگ یاقوت سرخ ، زمرد ، اوپال ، سنگ ماه و مروارید می باشد . یاقوت سرخ اصلی‌ ترین سنگ متولدین تیر ماه می باشد و سایر سنگ ها ، سنگ های فرعی متولدین این ماه است . هر یک از این سنگ ها از قدرت های نجومی بسیار بالایی برخوردار هستند که به انرژی درمانی افرادی که از این سنگها استفاده می کنند ، کمک بسیاری می کند . در اینجا به شرح خواص این سنگ ها می پردازیم :

خواص سنگ یاقوت سرخ : سنگ یاقوت سرخ یکی از ارزشمندترین و سخت ترین سنگ های شناخته شده در طبیعت می باشد که مهمترین سنگ ماه تولد تیر می باشد . این جواهر گران بها به بخت آوری مشهور می باشد . برای این منظور بر روی انواع تاج ها و انواع زیورآلات تزیینی مورد استفاده قرار می گیرد . این سنگ روحانی برای قلب و جریان خون بسیار مفید می باشد . همچنین با عکس نیرو بخشی به سیستم ایمنی بدن و از بین برنده بی حسی از بدن می شود . به همراه داشتن این سنگ به داشتن زایمانی ساده بسیار کمک می کند .

خواص سایر سنگ های متولدین ماه تیر در قسمت های قبل به صورت کامل شرح داده شده است . با مراجعه به قسمت های قبل می توانید با خاصیت های سنگ های زمرد ، سنگ ماه و مروارید را به صورت کامل آشنا شوید . همچنین سنگ اوپال اصلی ترین سنگ متولدین ماه مهر می باشد . با مراجعه به سنگ های متولدین مهر ماه می توانید با خواص آن آشنا شوید .

 

 

سنگ های ماه تولد مرداد

سنگ های متولدین مرداد ماه شامل زبرجد ، اونیکس ، عقیق سلیمانی سیاه ، بلور کوراتز ، توپاز طلایی ، الماس و تورمالین می شود . در صورت استفاده متولدین ماه مرداد از هر یک از این سنگ ها به خواص این سنگ‌ ها دست می یابند و می‌توانند غیر ممکن ها را ممکن سازند . که اکنون به شرح برخی از خواص این سنگ ها می پردازیم :

خواص سنگ زبرجد : این گوهر درخشان و قیمتی مهمترین سنگ ماه تولد مرداد می باشد . استفاده از زبرجد باعث نیرو بخشیدن به قلب و تقویت آن می شود . همچنین باعث از بین رفتن ناراحتی های قلبی می شود . این سنگ احساس ناراحتی ، افسردگی و اندوه را از بین می برد و روشن بینی و عشق را جایگزین آن می کند . استفاده از این سنگ باعث تصفیه و ایجاد تعادل در جسم فیزیکی انسان می شود .

خواص سنگ تورمالین : تورمالین یکی از زیباترین سنگ های متولدین ماه مرداد می باشد . تورمالین در رنگ های سبز ، صورتی ، قرمز و در موارد کمیاب بنفش یافت می شود . از خواص تورمالین سبز ، می توان به ایجاد نوعی آرامش و نوعی تعادل در ذهن اشاره کرد . سنگ تورمالین سبز  به عنوان یک درمان کننده قوی برای انواع بیماری های قلبی ، فشار خون و آسم می باشد . از خواص تورمالین صورتی ، قرمز و بنفش می توان به تقویت از خودگذشتگی و تقویت بینش انسان اشاره کرد . همچنین استفاده از این سنگ گران بها باعث از بین بردن استرس ، اندوه و نگرانی می شود و عشق را در انسان تقویت می کند .

خواص سنگ اونیکس : سنگ اونیکس برای افرادی که قصد ترک عادات بد خود را دارند بسیار توصیه می شود . همچنین استفاده از این سنگ به ورزشکاران توصیه می شود چرا که باعث افزایش نیروی فیزیکی بدن می شود .

خواص سایر سنگ ها از جمله الماس و توپاز طلایی در قسمت های قبل به صورت کامل گفته شده است که با مراجعه به قسمت های قبل می توانید با خواص این سنگ ها به صورت کامل آشنا شوید .

سنگ متولدین ماه مرداد

 

سنگ های ماه تولد شهریور

سنگ های متولدین شهریور ماه شامل یاقوت کبود ، یشم سبز ، جاسپر ، لاجورد  ، کارنلین ، عقیق خزه ای ، سیترین و زیرکن می شود . از میان این سنگ ها ، یاقوت کبود اصلی ترین سنگ ماه شهریور می باشد . و مابقی سنگ های فرعی ماه شهریور محسوب می شوند . هریک از این سنگ ها انرژی های کیهانی قوی دارند که این انرژی را به فرد استفاده کننده منتقل می کنند . که اکنون به شرح برخی از خواص این سنگ ها می پردازیم :

خواص سنگ یاقوت کبود : بهترین و اصلی ترین سنگ ماه تولد شهریور ، یاقوت کبود می باشد . استفاده از این سنگ باعث ایجاد امنیت در افراد می شود . این جواهر زیبا ، قصه و افکار منفی و شیطانی را از انسان دور می کند و همچنین به همراه داشتن یاقوت کبود شرح دشمنان را از انسان به صورت کامل دور می کند و فکر انسان را راحت می کند . این سنگ شفابخش ، تقویت کننده حافظه ، فزاینده برکت و استحکام بخش عشق می باشد .

خواص سنگ یشم سبز : سنگ یشم سبز یا جید ، یکی از سنگ های بسیار زیبای این ماه می باشد که دارای ساختار و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد . سنگ یشم سبز برای فرد استفاده کننده ثروت ، طول عمر ، خودکفایی و روشن فکری به ارمغان می آورد و ذهن را از تنش های روزمره به دور می کند . از دیگر خواص این سنگ می توان به ایجاد خوش شانسی برای افراد و جذب دوستی اشاره کرد .

خواص سنگ کارنلین : این سنگ جادویی برای از بین بردن افسردگی و جایگزینی آرامش بسیار کاربردی است . همچنین افکار منفی و شیطانی را از انسان دور می کند . و به تعادل انرژی در بدن بسیار کمک می کند .

خواص سنگ عقیق خزه ای : عقیق خزه ای یا عقیق شجر یکی از ارزشمند ترین عقیق ها می باشد که باعث افزایش برکت در زندگی انسان ها و برآورده شدن نیازهای وی می شود . این جواهر جادویی با عکس از بین رفتن غم و اندوه از زندگی فرد می شود و همچنین باعث ایجاد انرژی برای کار در افراد می شود . عقیق شجر از گذشته تا امروز نماد ثروت است و همچنین طول عمر فرد استفاده را به همراه دارد .

خواص سایر سنگ ها از جمله جاسپر و سیترین در قسمت های قبل به صورت کامل اشاره شده است . با مراجعه به قسمت های قبل می توانید با خواص این سنگ ها به صورت کامل آشنا شوید . همچنین برای آشنایی با خواص سنگ لاجورد می توانید به سنگ های متولدین مهر ماه مراجعه کنید .

 

 

سنگ های ماه تولد مهر

سنگ هایی همچون اوپال ، لاجورد ، زبرجد ، یاقوت کبود و عقیق  از سنگ های متولدین مهر ماه می باشد . این سنگ ها بیشترین مقدار ارتباط با ستاره های نجومی را دارند . متولدین مهر ماه با استفاده از سنگهای ماه تولد خود می توانند انرژی کائنات را به خوبی به خود جذب کنند . اکنون می خواهیم به شرح خواص برخی از این سنگ ها بپردازیم :

خواص سنگ اوپال : این جواهر جادویی اصلی ترین و مهمترین سنگ ماه تولد مهر می باشد . سنگ نیمه شفاف و ارزشمند اوپال باعث افزایش خلاقیت و تقویت حافظه می شود . جواهر گران بهای  اوپال در رنگ های جذاب رزگلد ، سفید و مشکی یافت می شود . استفاده از این نوع سنگ برای مقابله با بیماری ها بسیار مفید واقع می شود و باعث ایجاد انگیزه برای افرادی که دچار بیماری های تهدید آمیز هستند ، می شود . استفاده از این سنگ خوشبختی و شادی را برای فرد استفاده کننده به ارمغان می آورد .

خواص سنگ لاجورد : از این جواهر آبی رنگ برای تسکین و درمان سردرد از گذشته تا امروز استفاده شده است . از دیگر فواید و خواص این سنگ می توان به درمان فشار خون بالا نیز اشاره کرد . این گوهر هماهنگ کننده انرژی های بیرون و درون بدن می باشد . استفاده از این سنگ کمک به ایجاد صلح و دوستی می کند .

برای آشنایی با خواص سایر سنگ ها همچون زبرجد و یاقوت کبود می توانید به قسمت های قبل مراجعه کنید .

سنگ متولدین ماه مهر و آبان

 

سنگ های ماه تولد آبان

از سنگ های متولدین آبان ماه می توان به توپاز ، یاقوت سرخ ، آکومارین ، سنگ مرجان ، اشک آپاچ و ابسیدین اشاره کرد . سنگ های متولدین ماه آبان انرژی خود را از سیارات اورانوس و مریخ دریافت می کنند . این سنگ ها به انرژی درمانی متولدین ماه آبان کمک بسیار زیادی می کنند . اکنون به شرح خواص برخی از این سنگ ها می پردازیم :

 

خواص سنگ بریل : سنگ بریل که از آن به عنوان زیباترین سنگ ماه تولد آبان یاد می شود جزو محبوب ترین سنگ های قیمتی به شمار می رود . استفاده از این سنگ باعث تقویت ایمان به خداوند و تقویت توانایی های معنوی فرد می شود . به همراه داشتن این سنگ درختان باعث ایجاد آرامشی عمیق در افراد می شود .

خواص سنگ ابسیدین سیاه : این سنگ گرانبها را در مقابل امواج منفی ایستادگی می کند و حمله‌ های روانی ، استرس و ترس را از انسان دفع می کند . این سنگ برای بهبود مشکلات مفصلی و دردهای عضلانی درمان بسیار خوبی می باشد .

خواص سنگ اشک آپاچی : این سنگ نوعی از سنگ ابسیدین می باشد و از آن برای از بین بردن غم و اندوه و همچنین کاهش استرس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین فرد استفاده کننده از این سنگ را بخشنده می سازد . این سنگ باعث جذب بهتر ویتامین ها بخصوص ویتامین‌های C و D  می شود .

خواص سنگ توپاز : این جواهر قدرتمند خواص شگفت انگیزی از جمله محافظت در برابر آسیب ها و تقویت توانایی های معنوی و همچنین افزایش هوش و خلاقیت را دارد . این گوهر گران بها نماد ثروت و عشق واقعی می باشد و شفقت ، محبت ،  مهربانی و همدلی را به ارمغان می آورد . استفاده از این سنگ باعث می‌شود که تلاش‌های فرد استفاده کننده از این سنگ بی ثمر نباشد و شخص در کارهای خود به موفقیت برسد . سنگ توپاز علاوه ‌بر متولدین ماه آبان با متولدین فروردین ، مرداد و آذر تطابق کامل دارد .

برای اطلاع از خواص سایر سنگ ها از جمله یاقوت سرخ می توانید به قسمت های قبل مراجعه کنید و همچنین برای اطلاع از خواص سنگ گارنت می توانید به قسمت سنگ های متولدین دی ماه مراجعه کنید .

 

 

سنگ های ماه تولد آذر

از سنگ های متولدین ماه آذر می توان به فیروزه ، توپاز زرد و آبی ، یاقوت سرخ و زرد ، آمتیست و بریل اشاره کرد . سنگهای ماه آذر انرژی خود را از سیاره مشتری می‌گیرند و به متولدین آذر ماه منتقل می کنند . اکنون به شرح خواص این سنگ ها می پردازیم :

خواص سنگ فیروزه : سنگ فیروزه  مهمترین سنگ ماه تولد آذر  می باشد . این جواهر گرانقدر به آسان شدن عمیق‌ترین افکار بسیار کمک می کند . استفاده از این سنگ موفقیت در قدرت به دنبال دارد و باعث دور ماندن از افکار شیطانی و افکار منفی می شود . سنگ فیروزه انسان را از فقر دور و خرسندی را جایگزین آن می کند . استفاده از سنگ فیروزه به بیداری نیرو و انرژی های درونی بدن کمک می کند و بسیاری از امراض همچون سردرد ، میگرن و دردهای عضلانی و استخوانی را از بین می برد .

خواص سنگ اشک آپاچی : این سنگ نوعی از سنگ آبسیدین می باشد . سنگ اشک آپاچی برای از بین بردن غم و اندوه و همچنین کاهش اضطراب و استرس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین فرد استفاده کننده از این سنگ را بخشنده می سازد . این سنگ باعث جذب ویتامین ها به ویژه ویتامین های C  و D می شود .

خواص سنگ یاقوت زرد : این سنگ از محبوبیت بسیاری درمیان سنگ ها برخوردار است . یاقوت زرد می‌بایستی بر روی انگشتر کار گذاشته شود و به انگشت اشاره پوشیده شود تا اثر آن به بیشترین حد ممکن برسد . استفاده از یاقوت زرد باعث رسیدن به ثروت ، رفاه ، شهرت و موفقیت می شود .

خواص سنگ توپاز آبی : سنگ توپاز آبی یکی از زیباترین جواهرات می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است . استفاده از توپاز آبی باعث تقویت توانایی های روانی و همچنین تقویت توانایی های کلامی می شود و  استفاده از این سنگ موجب افزایش تمرکز بر روی امور خارجی می ‌شود .

برای آشنایی با خواص سایر سنگ ها همچون یاقوت سرخ ، بریل و توپاز زرد می توانید به قسمت های قبل مراجعه کنید . همچنین برای آشنایی با خواص سنگ آمیتیست که اصلی‌ترین سنگ ماه بهمن محسوب می شود ، می توانید به قسمت سنگ متولدین بهمن مراجعه کنید .

سنگ های ماه های تولد

 

سنگ های ماه تولد دی

از سنگ های ماه دی می توان به سنگ های گارنت ، یاقوت سرخ ، عقیق ، لاجورد و اونیکس اشاره کرد . سنگ های متولدین دی ماه انرژی خود را از سیاره زحل می ‌گیرند و این انرژی عظیم را در اختیاز متولدین این ماه قرار می دهد . که به شرح خواص این سنگ ها می پردازیم :

خواص سنگ گارنت : سنگ گارنت اصلی ترین و مهم ترین سنگ ماه تولد دی می باشد . این سنگ به عنوان یک تصفیه کننده خارق العاده محسوب می شود و خون ، قلب و ریه را به صورت کامل تصفیه می کند . سنگ فوق العاده گارنت به جذب ویتامین های ضروری بدن کمک می کند . سنگ گارنت فزاینده اعتماد به نفس در افراد است . این سنگ یک محافظ عالی در مقابل تمامی انرژی های منفی می باشد و انرژی های مثبت را جایگزین آن می سازد . از دیگر خواص سنگ گارنت می‌توان به خاصیت ضد افسردگی آن اشاره کرد . همچنین به همراه داشتن این سنگ ، از پیشرفت سرطان در مراحل ابتدایی آن ، جلوگیری می کند ،

خواص سنگ عقیق : عقیق نماد شفا بخشی و بخت آوری محسوب می‌ شود . سنگ عقیق به عنوان پاکسازی قلب و عروق می باشد و همچنین به جریان و گردش خون بسیار کمک می‌کند . سنگ عقیق باعث تقویت حافظه و افزایش تمرکز فرد می‌ شود . این سنگ شفا بخش ، به درمان بی خوابی و داشتن خوابی راحت کمک می کند و تاثیرات آرامش بخشی فوق العاده بر روی افراد دارد .

برای آشنایی کامل خواص سایر سنگ ها که شامل یاقوت سرخ ، لاجورد و اونیکس ، می توانید به قسمت های قبل مراجعه کنید .

 

 

سنگ های ماه تولد بهمن

سنگ های آمتیست ، گارنت ، جاسپر زرد ، عقیق سبز ، فیروزه ، سوژیلیت و اوپال می باشد . این سنگ ها انرژی عظیمی از سیاره ی اورانوس دریافت می کنند که آن را در اختیار متولدین بهمن ماه قرار می دهند . اکنون می خواهیم به شرح خواص این سنگ ها بپردازیم :

خواص سنگ آمیتیست : سنگ آمیتیست اصلی ترین و مهم‌ترین سنگ ماه تولد بهمن می باشد . از سنگ آمیتیست برای پاک سازی روانی استفاده می شود . این سنگ به تعادل سطوح انرژی در بدن افراد کمک می کند . افرادی که قصد ترک عادات بد خود را دارند می توانند از این سنگ استفاده کنند تا ترک عادات برایشان سهل شود . سنگ آمیتیست باعث آرامش روانی افراد می شود و از کسانی که خوابی آشفته دارند کمک می کند تا خوابی آرام داشته باشند .

خواص سنگ جاسپر زرد : در صورت استفاده از جاسپر زرد ، فرد می تواند از انرژی خورشید استفاده کند و شور و نشاط را وارد زندگی خود کند . جاسپر زرد ترس ، استرس و اضطراب را کاهش می دهد و آرامش و ذهنی پاک و آرام را به شما هدیه می دهد . جاسپر زرد را می توان با آدرنالین تشبیه کرد چرا که انرژی بدن و ذهن را تقویت می کند و باعث ایجاد تعادل و هماهنگی بین انرژی های بدن می شود . سنگ جاسپر ، خوشبختی را برای صاحب خود به ارمغان می آورد .

خواص سنگ سوژیلیت : سنگ سوژیلیت به تازگی کشف شده است و جزو سنگ های قیمتی و محبوب به شمار می رود . به همراه داشتن این سنگ به افراد رنج دیده بسیار توصیه می شود چرا که دردها و رنج ها را از زندگی افراد به دور می کند و باعث از بین رفتن استرس ، ترس ، سر خوردگی و همچنین سایر انرژی های منفی می شود . استفاده از این سنگ باعث بهبود سر درد و میگرن می شود .

خواص سایر سنگ ها که شامل گارنت ، فیروزه و عقیق می شود ، در قسمت های قبل به صورت کامل آمده است که با مراجعه به قسمت های قبل می توانید خواص آنها را دریابید .

سنگ متولدین ماه بهمن

 

سنگ های ماه تولد اسفند

آکومارین ، یشم ، سنگ خون ، آمیتیست ، یاقوت سرخ و کبود و بلور کوارتز ، از سنگ های متولدین ماه اسفند می باشند . سیاره ای که بر سنگ های اسفند ماه حاکم است ،سیاره ی نپتون می باشد . در واقع سیاره نپتون انرژی لازم این سنگ ها را تامین می کند و سنگ ها ، انرژی دریافتی را به متولدین اسفند ماه منتقل می کنند . که به شرح خواص این سنگ ها می پردازیم :

خواص سنگ آکوامارین : عنصر اصلی ماه تولد اسفند آب می باشد ‌. آکوامارین به معنای آب دریا می باشد در نتیجه اصلی ترین و مهمترین سنگ ماه تولد اسفند ، آکوامارین می باشد . افرادی که از سنگ آکوامارین استفاده می کنند مورد احترام سایر افراد قرار می گیرند . سنگ آکوامارین ، شجاعت و توانایی ریسک کردن به فرد استفاده کننده می دهد و فرد می تواند با عزت نفس کار های خود را به خوبی پیش ببرد . استفاده از سنگ آکوامارین باعث پرورش ذهن می شود و در واقع نوعی محرک روانی به شمار می رود .

خواص سنگ خون : در قطعات کوچک سنگ خون قسمت های قرمز رنگ قابل مشاهده می باشد ، که این امر علت نام گذاری این سنگ شده است . این سنگ را جاذب پول می دانند و گفته شده است که تاجران برای جذب مال ، این سنگ را در گاوصندوق های خود قرار می دهند .  این سنگ ، از صاحب خود در مقابل فریب و نیرنگ مراقبت می کند .

شرح خواص سایر سنگ ها نظیر یشم ، آمیتیست و یاقوت سرخ در قسمت های قبل به صورت کامل آمده است . با مراجعه به قسمت های غرب می توانید با خواص این سنگ ها آشنا شوید .

 

 


سوالات متداول

1- مهمترین سنگ تولد هر ماه کدام است؟

فروردین: الماس – اردیبهشت: زمرد – خرداد: مروارید – تیر: یاقوت سرخ – مرداد: زبرجد – شهریور: یاقوت کبود – مهر: اوپال – آبان: بریل – آذر: فیروزه – دی: گارنت – بهمن: آمیتیست – اسفند: آکوامارین.

 

2- آیا هر ماه تولد، تنها یک سنگ مخصوص دارد؟

خیر – هر ماه تولد، علاوه بر یک سنگ اصلی، چند سنگ دیگر هم دارد که متولدین آن ماه، می توانند از خواص آن ها استفاده کنند. در داخل مقاله، تمامی سنگ های تولد تمامی ماه ها، به همراه خواص آن ها، ذکر گردیده است.

 

3- خواص سنگ ماه تولد چیست؟

خواص سنگ ماه تولد افراد با یکدیگر متفاوت است. هر فرد می تواند خواص سنگ ماه تولد خود را جذب نماید. بطورکلی، هر یک از سنگ های موجود بر روی زمین، نماد یکی از سیارات و امواج کیهانی است. از امواج کیهانی، انرژی ‌هایی عبور می‌کند که این انرژی توسط سنگ هایی که به همراه افراد است، به آن ها منتقل می گردد.

 

4.3/5 - (40 امتیاز)
نویسنده |2023-11-07T15:47:18+03:3014 آوریل 2020|مقالات|
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
24ساعته پاسخگوی شما هستیم