آموزش پایتون و سیستم عامل ها

Home>مقالات>آموزش پایتون و سیستم عامل ها

آموزش پایتون و سیستم عامل ها

آموزش پایتون مقدماتی تا پیشرقته در مجتمع فنی تهران نمایندگی  نیاوران

برای مشاهده ظرفیت و ثبت نام در دوره آموزش پایتون اینجا کلیک کنید.

پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا می باشد که کاربردهای زیادی در زمینه های مختلف دارد. آموزش پایتون آسان است و شما با شرکت در دوره های آموزش پایتون می توانید به راحتی مهارت برنامه نویسی به زبان پایتون را کسب کنید. در این مقاله به معرفی زبان پایتون و کاربردهای آموزش پایتون در زمینه های مختلف می پردازیم.

آموزش پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون یکی از زبان های سطح بالا و چند منظوره است که محبوبیت ویژه ای در بین برنامه نویسان سراسر دنیا دارد. یادگیری پایتون ساده است و با استفاده از این زبان می توان از کارهای ساده ریاضی تا عملیات های پیچیده مربوط به کنترل اتوماسیون را انجام داد.

زبان پایتون قابلیت درونی سازی و گسترش را دارد و به شما اجازه می دهید کدهایی که به زبان هایی مانند سی پلاس پلاس یا جاوا نوشته اید، در بین کدهای پایتون استفاده کنید و همچنین می توانید کدهای پایتون را در بین کدهای سایر زبان ها نیز استفاده کنید. همه این دلایل باعث می شود اکثر افراد علاقمند به یادگیری پایتون باشند و به دنبال منبع آموزشی مناسبی برای آموزش پایتون باشند.

آموزش پایتون

آموزش پایتون

کاربردهای پایتون

همان طور که گفتیم پایتون یک زبان چند منظوره است؛ یعنی با استفاده از آن می توانید برای زمینه ها و پلتفرم های مختلفی برنامه بنویسید. شما با استفاده از پایتون می توانید روی پلتفرم های مختلف و برای اهداف مختلفی برنامه نویسی کنید.

 همچنین پایتون برای هر بخش دارای کتابخانه های متعددی است که کار شما را برای برنامه نویسی و کار در زمینه مربوطه آسان تر می کند. در ادامه مهم ترین کاربرد های زبان پایتون را معرفی می کنیم.

آموزش پایتون مقدماتی

یادگیری ماشین و علم داده ها

یادگیری ماشین شاخه ای از علوم کامپیوتر است که به ماشین توانایی یادگیری می دهد. در واقع زمانی که یک برنامه کامپیوتری بتواند با استفاده از تجربیات قبلی، عملکرد خود را در انجام وظیفه بهبود ببخشد می گوییم این ماشین یاد گرفته است.

پایتون یکی از زبان هایی است که در زمینه یادگیری ماشین و علم داده ها کاربردهای زیاد دارد. با توجه به پیچیده شدن فرایند تجزیه و تحلیل داده ها در بخش فناوری اطلاعات، پایتون به یکی از زبان های محبوب در این زمینه تبدیل شده است و اکثر کتابخانه های مرتبط، رابط های ویژه پایتون را برای کتابخانه های پایتون توسعه داده اند. شما با یادگیری  آموزش پایتون و دو کتابخانه قدرتمند  scikit-learn و  TensorFlow می توانید کارهایی مانند خوشه بندی، کلاس بندی، رگرسیون و ساخت الگوریتم های سفارشی را انجام دهید.

آموزش پایتون

توسعه وب

یکی از زمینه هایی که پایتون در آن استفاده زیادی دارد، توسعه وب است. زبان پایتون فریم‌ورک هایی مانند جنگو (django) و فلسک (flask) دارد که از محبوبیت بالایی در بین توسعه دهندگان وب برخوردار هستند. شما با آموزش پایتون و یادگیری فریم‌ورک های تحت وب پایتون می توانید برای بخش بک اند (backend) وب سایت را پیاده سازی کنید. بخش بک اند سایت همان بخش مربوط به ارتباط با سرور است که برخلاف بخش فرانت اند، از دید کاربر پنهان می ماند.

همچنین شما با استفاده از پایتون و سایر دوره های مجتمع فنی تهران می توانید برنامه های تحت وب یا وب اپلیکیشن ها را پیاده سازی کنید. برنامه نویسی سوکت در پایتون به شما این اجازه را می دهد تا برای ساخت پیام رسان های تحت وب نیز اقدام کنید و پیام رسان های قدرتمند تحت وب بسازید.

شبکه

پایتون کتابخانه هایی مربوط به شبکه دارد که به شما این امکان را می دهد تا به پروتکل های خاصی از شبکه در سطح برنامه های کاربردی دسترسی داشته باشید. برنامه نویسی سوکت در زبان پایتون به شما این امکان را می دهد تا روی پروتکل های خاصی مانند  پروتکل HTTP برنامه نویسی کنید.

با شرکت در دوره های آموزش پایتون و یادگیری این زبان قدرتمند، می توانید برنامه هایی بنویسید که وظایف روزانه شبکه را به صورت خودکار انجام دهد و شما نیازی به صرف هزینه و زمان خود در این زمینه نداشته باشید.

هک و امنیت

برای کسانی که در زمینه هک و امنیت فعالیت می کنند، یادگیری زبان های برنامه نویسی یک امر ضروری است. زبان پایتون به عنوان یکی از زبان های قدرتمند در این زمینه شناخته می شود و با توجه به مختصر کردن کدنویسی، کار را برای شما راحت تر می کند. به خصوص برای کسانی که در این زمینه تازه کار هستند، یادگیری پایتون نسبت به سایر زبان ها آسان تر و مفیدتر خواهد بود.

چرا باید در دوره های آموزش پایتون شرکت کنیم و پایتون یاد بگیریم

دلایل زیادی برای یادگیری زبان پایتون وجود دارد که در ادامه به مهمترین آن ها می پردازیم :

  • یادگیری پایتون آسان است و شما با شرکت در دوره های آموزش پایتون می توانید به آسانی آن را یاد بگیرید.
  • پایتون کراس پلتفرم است و شما با شرکت در دوره های آموزش پایتون می توانید روی پلتفرم های مختلف برنامه نویسی کنید.
  • پایتون سطح بالا است و به زبان انگلیسی شباهت زیادی دارد. به همین دلیل حتی کسانی که دانش برنامه نویسی ندارند می توانند با شرکت در دوره های آموزش پایتون به راحتی آن را فرا گیرند.
  • سینتکس پایتون به گونه ای است که برای ساخت نمونه اولیه مناسب است. شما با آموزش پایتون می توانید با صرف زمان کمی نمونه اولیه پروژه (prototype) را بسازید و به عنوان یک نمونه مفهومی از آن استفاده کنید.

دوره های آموزش پایتون در مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران دوره های آموزش پایتون را برگزار می کند و شما عزیزان می توانید با شرکت در دوره های آموزش پایتون و یادگیری آن، مدرک بین المللی را از این مجتمع فنی دریافت کنید.

شما عزیزان با یادگیری پایتون می توانید در زمینه های مورد علاقه خود مشغول به فعالیت شوید و به درآمدهای بالایی برسید.

مشاهده و ثبت نام کلاس ها

 

آموزش پایتون مقدماتی

گرچه پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی بسیار قدرتمند و کارآمد در کل دنیا شناخته می شود ، اما در عین حال یادگیری آن در مقایسه با بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر ، خیلی ساده تر و روان تر می باشد. به همین دلیل ، یکی از زبان های برنامه نویسی که همواره برای شروع کار به برنامه نویسان مبتدی پیشنهاد می شود  آموزش پایتون مقدماتی می باشد

به عنوان نمونه ، سینتکس های (تکه کدها و دستورات) پایتون ، به زبان انسان بسیار نزدیک بوده و از خوانایی بسیار بالایی برخودار می باشند. همچنین در بسیاری از موارد ، تعداد کدها و سینتکس های مورد استفاده برای اجرای یک دستور در زبان پایتون مقدماتی ، در مقایسه با زبان های دیگر مانند C# بسیار کمتر و کوتاه تر است.

همین امور در ظاهر ساده ، سبب می شوند برنامه نویس مبتدی در هنگام مواجهه با کدها و در آموزش پایتون مقدماتی دچار سردرگمی نگردد و با کمی بررسی ، نوع دستورات اجرا شده توسط کدها را بفهمد. در واقع این مسئله بیانگر خوانایی بالای کدهای پایتون می باشد.

به علاوه وجود کدهای کمتر ، باعث کاهش درصد اشتباهات برنامه نویس نیز می گردد. این مسئله هم می تواند برای برنامه نویسان تازه کار بسیار حائز اهمیت باشد.

امتیاز دهید.
نویسنده |2023-03-09T15:40:32+03:3030 ژانویه 2019|مقالات|

About the Author:

Subscribe
Notify of
guest
4 نظرات
oldest
newest most voted
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا کاظمی
رضا کاظمی
4 years ago

سلام روزتون بخیر.
سوالی داشتم در این مورد که ایا زبان برنامه نویسی پایتون در طراحی وب سایت هم کاربرد داره یا نه .
و دوره ای که مجتمع فنی نیاوران برگزار میکنه ایا مباحث مربوط به برنامهنویسی وب رو شامل میشه یا خیر

مجتمع فنی نیاوران
پاسخ به  رضا کاظمی

سلام رضا عزیز
بله شما میتونید با زیان برنامه نویسی پایتون صفحات وب رو هم طراحی کنید
و در دروه های متفاوت مجتمع فنی نیاوران میتونید کامل مباحث مربوط به وب رو یاد بگیرید.

پیمان ملک
پیمان ملک
4 years ago

سلام من دانشجوی رشته برق هستم و دوره زبان برنامه نویسی پایتون مقدماتی رو توی مجتمع فنی نیاوران گذروندم میخاستم ببینم دوره پیشرفته دارید برای اموزش برنامه نویسی یا خیر. در ضمن پیشنهاد دیگه ای برای من مرتبط با رشته تحصیلی ام البته دوره های برنامه نویسی سی رو هم گذروندم
ممنون میشم راهنمایی کنید

مجتمع فنی نیاوران
پاسخ به  پیمان ملک

سلام پیمان عزیز
مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران دوره برنامه نویسی پایتون رو از مقدماتی تا پیشرفته برگزار میکنه و شما میتونید با مجتمع در تماس باشید تا از تاریخ برگزاری مطلع بشین همچنین دوره برنامه نویسی پیشرفته متلب رو بهتون پیشنهاد میکنم

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
24ساعته پاسخگوی شما هستیم