دوره پکیج ساخت انیمیشن 3 بعدی

/دوره پکیج ساخت انیمیشن 3 بعدی
دوره پکیج ساخت انیمیشن 3 بعدی

دوره پکیج ساخت انیمیشن 3 بعدی

توضیحات کلاس :

دوره جامع ساخت  انیمیشن با نرم افزار های روز دنیا در نمایندگی نیاوران

مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران افتخار این را دارد که با برگزاری  پکیج ساخت انیمیشن و مدل سه بعدی در خدمت متقاضیان این رشته در محیطی مناسب برای آموزش این حرفه باشد.

و دانشپذیران عزیز را با توجه به آموزشهای لازم  برای ساخت یک انیمیشن و مدل سه بعدی همراهی کند.

در این دوره شما  در ابتدا با اصول و تکنیکهای پویانمایی اشنا شده و همچنین  با نرم افزارهای روز دنیا چون

فتوشاپ-PHOTOSHOP

افتر افکت-AFTEREFFECTS

زیبراش-Z BRUSH

مایا-MAYA

پریمیر-PREMIERE

آشنا شده و آموزش بینند  ودرانتهای دوره قادر خواهید بود به تنهایی یک انیمیش 100 ثانیه ای تولید کنید

شرکت در این دوره آموزشی می توانند به شما کمک کند شما با مهارت ساخت انیمیشن آشنا شده و بتوانید به عنوان یک حرفه ای متخصص شوید

سواللات احتمالی که برای شما عزیزان به وجود م آید

ایا باید پیش نیاز ی بلد باشم؟

خیر لزومی ندارد این دوره صفر تا صد به متقاضیان آموزش داده می شود و لزومی به گذراندن پیش نیاز نیست؟

کجا می توانم مشغول به کار شوم؟

-شرکتهای تبلیغاتی

-شرکت های فیلم سازی

-صدا و سیما

-شرکتهای ساخت بازی

بازار کار این رشته چگونه است؟

با توجه به نوع روند تبلیغات در دنیا و بالاخص در ایران متوجه می شویم که سلیقه افراد بیشتر به سمت موشن و انیمیشن رفته بنابراین نیروهای متخصص زیادی در این زمینه می توانند فعالیت داشته باشند . با توجه به کمبود نیروی متخصص در این زمینه بازار کار بسیار خوبی در آینده برای متقاضیان خواهد داشت

چه نرم افزار هایی در این دوره یاد می گیریم ؟آیا این نرم افزار ها کفایت می کند؟

همانطور که در بالا ذکر شد در ابتدا با اصول پویانمایی آشنا می شوید و بعد از ان نرم فزار های فتوشاپ- افتر افکت- پریمیر-زیبراش-مایا را اموزش می بینید.

بعد از اتمام دوره قادر به انجام چه کاری خواهم بود ؟

با گذراندن این دوره شما قادر به ساخت انیمیشن دوبعدی و سه بعدی خواهید بود .

چه مدرکی دریافت می کنم؟

در انتها مدرک معتبر دو زبانه مجتمع فنی تهران  به دانشپذیران اهدا می گردد

سیلابس پکیج انیمیشن:

اصول پویا نمایی

  • تاریخچه و سبک شناسی انیمیشن
  • آشنایی با تکنیکهای طراحی و ساخت انیمیشن (paper animation-cout out-stop motion-pixelation)
  • آشنایی با نرم افزارهای (2d(tvpaint- برای طراحی انیمیشن و طراحی فضا
  • اصول شخصیت پردازی بصورت کارگاهی
  • نمایش انیمیشن
  • آشنایی با اصول جان بخشی یا Animate – اصول دوازده گانه انیمیشن
  • ایده پردازی و فیلم نامه نویسی
  • پبش تولید و انتخاب کانسپت و طراحی استوری بورد و استوری ریل
  • اندازه و نما و آشنایی با دوربین و نور پردازی

فتوشاپ

  • آشنایی با محیط برنامه
  • معرفی فرمتهای تصویری و کاربرد آن
  • آشنایی با مفهوم انتخاب آشنایی با لایه بندی در فتوشاپ
  • آشنایی با ابزارهای انتخاب پیشرفته کاربا Transform
  • کار با ابزار قلم و تنظمات آن
  • کار با ابزارهای متن کار با MASK

After Effects

  • آشنایی با محیط کاربری ذخیر ه سازی پروژه – استفاده از افکت ها ورود و خروج فیلم وعکس وصدا و … استفاده از روش تخته سنجاق و
  • تولید انیمیشن کات اوت و آشنایی با ساخت ریل جهت پیش تولید تیزرهای تبلیغاتی
  • ساخت موشن گرافیک Motion graphic
  • تولید فیلم با استفاده از فریم عکس آشنایی با پنجرهآشنایی با لایه ها و قرار گیری افکت ها در داخل هم مرتب سازی موضوعات و پروژه نورپردازی
  • کار با فریم های کلیدی تدوین در افتر افکت- شرح پنجره لایهایجاد انیمیشن حرکت توپ
  • آشنایی با افکتهای تغییر دهنده – کار با افکتهای تصحیح فریم کار با افکتهای جلوه های طبیعت – کار با افکتهای ذرات particle
  • ساخت افکت انفجار- ساخت افکت حرکت سیارات – کار با افکتهای تصحیح رنگ – کار با ماسک ها – کروماکی و حذف صحنه های دلخواه
  • آشنایی با ساخت استوری برد کار با دوربین – track matt
  • کار با Nullobject – کار با Parent-آشنایی با افکتهای صدا – سینک صدا و تصویر
  • انیمیشن نوشته ها- نورپردازی پیشرفته – ایجاد سایه – حرکت موضوعات با ریتم صدا
  • دوربین گذاری و حرکت سه بعدی – ساخت حرکت پروانه – باز شدن گل و بوته
  • سینک حرکت موضوعات با صحنه Trackmotion – کار با خروجی و تنظیمات آن
  • آشنایی و استفاده با اجرای پلاگینهای Element 3d – Mash -Trapcode Magicbullet – Redgiant
  • کار باافکتهای آماده کامپوزیتوربرای کلیپهای ویدیویی و ووله های تلویزیونی

Zbrush Beginner to Advance

  • آموزش نرم افزار زیبراش zbrush
  • آموزش طراحی با براشهای حکاکی برای طراحی جمجمه و چهره
  • آموزش استفاده از لایه های نرم افزار زیبراش
  • نحوه استفاده از آلفا و بافتهایی که در نرم افزار زیبراش طراحی میکنیم
  • شناخت آناتومی بدن وقرار گیری عضلات …
  • وارد کردن آبجکتها به نرم افزارهای دیگر سه بعدی
  • نحوه فرم دهی به اجسام و تغییر آنهاایجاد سطوح سخت و نرم
  • طراحی جواهرات و خراتی روی چوب با براشهای متعدد
  • تبدیل اجسام یا کاراکترهای high polyبه low poly با استفاده از ریتوپولوژی آموزش
  • zsphere و طراحی اشکال مختلف و طراحی کاراکتر …
  • گرفتن uv map با امکانات ساده و صرف زمان کوتاه
  • آموزش زیبراش با گرایش بازی یا انیمیشن
  • paint کردن بافت و تکسچر بر روی کاراکتر و موضوعات که در خود نرم افزار زیبراش طراحی شده است یا وارد کردن موضوعات از دیگر نرم افزارها و رنگ آمیزی آنها
  • رندر ونورپردازی و قرار دادن جنسیت و متریال بر روی اجسام
  • معرفی کار در قالب یک ویدیو بعنوان رزومه نمونه کار…

Real Flow

  • شناخت فضا و کار با کنترلر ها
  • ایجاد rigid body , passive ,soft اجسام نرم و سخت
  • ریزش مایعات در ظرف
  • شبیه سازی سیل و رودخانه
  • Export to maya to mentalray

Maya1

  • اصول مدلسازي 3D
  • تنظيمات محيط کار
  • طراحی اشیاء ساده واصول طراحی 3بعدی در 4پنجره کاری
  • طراحی کاراکتر هر یک از هنرجویان بر طبق داستان انتخابی
  • طراحی کاراکتر 3دی از روی رفرنس ها یا طراحی های خود هنرجویان با ابزارهای
  • nurbes ,polygon,subdiv
  • sculpt geometry
  • مدلسازی با Toolkit maya
  • کار با پنجره متريال و نسبت دادن به کاراکتر وایجاد بافتهای نرم و برجسته
  • ایجاد متریالهای شيشه و چوب و فلز در مايا، ساخت متريالهاي کاراکتر
  • طراحی محيطی که داستان در آن رخ میدهد
  • کار با ابزار paint effect و ایجاد چمن و درخت و باران و زیر دریا و تمام موضوعات طبیعی جهت طراحی محیط های خارجی
  • اصول کار باuvو پنجره هاي تنظيم، طراحی و ساخت مدل چشم با تکسچر و نود های hypershade
  • مدلسازی high poly low poly
  • انتقال uv به نرم افزار فتوشاپ و ایجاد بافت برای محیط و کاراکتر
  • ایجادbump map , normal map, displase map
  • آماده سازی کاراکتر جهت انیمیت و ریگ کاراکتر

 

Maya2

  • rig animate
  • ریگ انیمیت
  • تنظيماتtime slider، تمرین بر روی حرکت توپ (سبک-سنگین-نرم)
  • استفاده از Set driven key
  • joint ، ايجاد مفصل براي کاراکتر، کار با پنجرهSkeleton
  • ایجاد ik fk
  • قرار دادن کنترلرهای حرفه ای بر روی کاراکتربوسیله constrain
  • ایجاد قابلیت حرکتی برای کاراکتر (ریگ پا و دست و صورت)میتوانید بدن کاراکتر را حرکت بدید
  • ايجاد حرکت راه رفتن دویدن صحبت کردن بر روي کاراکتر
  • دايناميک، ايجاد حرکت مو و لباس
  • ايجاد جسم نرم ، ايجاد پارچه
  • شبيه سازي دریا و زیر دریا
  • شبيه سازي برف
  • شبیه سازی شکستن و خورد شده دیوار یا زمین
  • تکرار و انبوه سازی کاراکترها بوسیله instance کردن particle

Maya3

  • خروجي و تنظيمات نهايي انيميشن
  • انواع نور و کاربرد آنها ، نورپردازي ، ايجاد نور بر روي صحنه ، ايجاد سايه ها
  • آشنايي با دوربين ها و استفاده از DOF
  • آشنايي با نورپردازي غيرمستقيم،causticsandillumination
  • Final gather
  • آشنايي بانور پردازي محيطيmental ray
  • آشنايي با رندر لايه اي، پروژه عملي
  • Render pass
  • سایز رندر و فرمتهای خروجی

پریمیر-PREMIERE

کپچر کردن ویدئو (CAPTURE)
_ طرز استفاده از پنجره PROJECT
_ طرز استفاده از پنجره تایم لاین (TIME LINE)
_ مراحل کار ویرایش
_ آشنایی با ترانزیشنها
_ نحوه عملکرد صوت
_ جلوه های صوتی
_ میکس صدا
_تکنیک های پیشرفته ویرایش
_ ویرایش چند دوربینی
_ RENDERING

 

 

.

 

تاریخ شروع احتمالی : جمعه 28 آذر 1399
مدت دوره : 330 ساعت
جمعه از 14:00 تا 18:00
ظرفیت : 8 نفر
شهریه دوره : 6,850,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید