; دوره جمینی - آموزش نرم افزار جمینی (با اعطای مدرک معتبر) - مجتمع فنی نیاوران

دوره جمینی

Home>دوره جمینی
دوره جمینی

دوره جمینی

در دوره جمینی کار با نرم افزار طراحی لباس جمینی (GEMINI) را به صورت تخصصی و حرفه ای خواهید آموخت. این دوره آموزشی، به صورت کاملا عملی و پروژه محور، زیر نظر بزرگترین اساتید حوزه طراحی مد برگزار می گردد. در پایان دوره آموزش نرم افزار جمینی، مدرک معتبر مجتمع فنی تهران، خدمت دانش پذیران گرامی اعطا می گردد.

بازار کار: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
سطح آموزش: مقدماتی تا پشرفته✔️
مدرک: مدرک مجتمع فنی🔖
پیش نیاز: بدون پیش نیاز👌🏼
مشاوره رایگان: 02126121107📞
نوع دوره: حضوری 
مدت دوره: 30 ساعت⏱

این روزها یادگیری نرم افزارهای حرفه‌ای طراحی مد، برای علاقمندان به عرصه مد و وشاک، امری ضروری است. چرا که تکنولوژی، بهترین امکانات را برای بهره وری بیشتر و صرفه جویی کافی در وقت، هزینه و انرژی، در دسترس افراد قرار داده است. دوره جمینی یکی از بهترین دوره های آموزشی حوزه طراحی لباس است که به شما کمک می کند تا نحوه کار با این نرم افزار کاربردی و جذاب را بیاموزید و مهارت های شغلی خود در زمینه طراحی مد را تا جای ممکن، ارتقا دهید.

آموزش نرم افزار جمینی

 

دوره جمینی مجتمع فنی تهران

شرکت در دوره جمینی مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران، به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان و با حداقل هزینه، در رشته طراحی لباس، از طریق الگوسازی لباس با برنامه GEMINI صاحب درآمد شوید.
یکی از دوره های تک درس مجتمع فنی نیاوران در رشته طراحی لباس، دوره آموزش نرم افزار جمینی است که برنامه ای پرکاربرد در زمینه طراحی و چیدمان الگو برای برش می باشد. در بازار تولید لباس ایران و خارج از ایران، تولیدی ها و کارخانه های بزرگ و کوچک بسیاری از این برنامه استفاده می کنند. کاربران این برنامه می توانند با گذراندن این دوره کوتاه مدت، به عنوان کاربر الگوساز با برنامه جمینی، وارد بازار کار شوند.

مزایای فراگیری نرم افزار جمینی، فراوان اند؛ شرکت در دوره جمینی مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران و یادگیری این نرم افزار قدرتمند، به شما کمک خواهد کرد تا در عرصه طراحی مد و پوشاک، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید و در واقع به یک طراح لباس حرفه ای تبدیل شوید.

این دوره با بهترین و تازه ترین متدهای آموزشی روز دنیا در زمینه طراحی لباس برگزار می شود و بر مهارت های کاربردی مورد نیاز بازار کار تأکید دارد. به نحوی که شرکت کنندگان، پس از سپری کردن دوره آموزش نرم افزار جمینی، می توانند به خوبی به یک طراح مد حرفه ای و توانمند تبدیل شده و با کمک این ابزار هوشمند و تخصصی، از استعداد و خلاقیت خود، نهایت استفاده را ببرند.

به علاوه، با توجه به بازار کار پر رونق طراحی مد در دیگر کشورها، هنرجویان گرامی می توانند از مدرک پایان دوره جمینی، برای یافتن موقعیت های شغلی در خارج از کشور و همچنین مهاجرت تحصیلی نیز استفاده نمایند.

در این دوره، بهترین و توانمندترین مدرسین حوزه طراحی لباس و الگوسازی، اطلاعات و تجارب خود را در قالب آموزش های عملی و پروژه محور، در اختیار شما قرار می دهند.

نرم افزار جمینی چیست؟

جمینی (GEMINI CAD SYSTEMS) یکی از بزرگترین کمپانی های ارائه دهنده نرم افزارهای مدلسازی و طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) است. یکی از بزرگترین محصولات ارائه شده توسط این کمپانی، نرم افزار طراحی الگوی لباس جمینی است که در دوره جمینی به آموزش آن پرداخته می شود.

این نرم افزار یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین ابزارهای دیجیتال برای الگوسازی و طراحی انواع لباس است. چرا که در یک محیط کاربری ساده و در عین حال پیشرفته، انواع قابلیت های لازم را برای ترسیم الگوهای دقیق و صحیح، در اختیار شما قرار می دهد. به کمک جمینی، می توانید با استفاده از کمترین منابع، ایده های خود را به مرحله اجرا برسانید.

این نرم افزار در مرحله طراحی و تولید پوشاک، بسیار کاربردی است. چرا که دارای امکاناتی متعدد برای صرفه جویی در منابع و هزینه است. به همین خاطر در اغلب شرکت ها و برندهای حوزه طراحی مد، از آن استفاده می شود.

البته با یاد داشته باشید که GEMINI تنها نرم افزار بزرگ و محبوب در حوزه طراحی مد و لباس نیست؛ نرم افزار قدرتمند دیگری، به نام نرم افزار مارولوس دیزاینر (Marvelous Designer) نیز وجود دارد که برای یادگیری آن، می توانید در دوره مارولوس مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران شرکت نمایید.

علاوه بر این ها، می توان نرم افزار قدرتمند کلو تری دی (CLO 3D) را نیز نام برد. این نرم افزار یک ابزار حرفه ای در زمینه مد مجازی است که امکان طراحی لباس را به صورت سه بعدی و با استفاده از فناوری پیشرفته شبیه سازی، در اختیار شما قرار می دهد. جهت یادگیری کار با این نرم افزار نیز می توانید در دوره کلو تری دی مجتمع فنی نیاوران شرکت نمایید.

نرم افزار جمینی چیست؟

تاریخچه نرم افزار جمینی

Gemini CAD Systems یک شرکت معروف است که در ارائه راهکارهای نرم افزاری برای صنایع مد از جمله طراحی لباس تخصص دارد. محصول شاخص آنها Gemini Pattern Designer است که به طور گسترده در صنعت مد برای ایجاد و بهینه سازی الگوهای لباس استفاده می شود. تاریخچه مختصری از نرم افزار جمینی و شرکت معروف تولید کننده آن آورده شده است:

1. سالهای اولیه و پایه: Gemini CAD Systems در سال 1994 در رومانی توسط آقای Ovidiu Mățan تاسیس شد. این شرکت در ابتدا بر روی توسعه راه حل های نرم افزاری برای طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) در صنایع مختلف از جمله مد متمرکز شد.

2. طراح الگوی جمینی: Gemini Pattern Designer نرم افزار طراحی لباس این شرکت به عنوان یکی از محصولات شاخص خود معرفی شد. این یک راه حل جامع است که به طور خاص برای فرآیندهای الگوسازی، درجه بندی، و نشانگرسازی در صنعت مد طراحی شده است. این نرم افزار ابزارها و ویژگی های پیشرفته ای را برای بهینه سازی تولید پوشاک، افزایش کارایی ارائه می دهد.

3. توسعه و نوآوری مستمر: در طول سال‌ها، Gemini CAD Systems به طور مداوم راه‌حل‌های نرم‌افزاری خود را برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر صنعت مد تکامل داده است. آنها به‌روزرسانی‌ها و نسخه‌های جدید نرم‌افزار خود را معرفی کردند، ویژگی‌های پیشرفته را یکپارچه کردند، رابط‌های کاربری و عملکرد را بهبود می‌بخشند.

ویژگی های نرم افزار GEMINI

جمینی به شما کمک می کند تا قسمت های مختلف الگو را به نحوی کنار هم قرار دهید تا دور ریز پارچه به حداقل میزان ممکن برسد. نیازی به توضیح نیست که این ویژگی در ابعاد وسیع، تا چه اندازه به کاهش هزینه های تولید می انجامد. همچنین این نرم افزار، به شما کمک می کند تا میزان پارچه مورد نیاز خود را تخمین زده و برداشتی واقع بینانه نسبت به آن داشته باشید.

از مهم ترین رهاوردهای هوش مصنوعی در صنعت طراحی لباس، افزایش چشمگیر سرعت کار است. اگر به نرم افزار جمینی تسلط داشته باشید، کیفیت کار شما به شدت افزایش یافته و در عین حال، زمان کمتری را نیز صرف ارائه هر الگو خواهید نمود.

ویژگی ها و قابلیت های کاربردی این نرم افزار فراوان اند؛ اما بدون شک یکی از مهم ترین آن ها، ارائه جدول سایزبندی توسط طراح است. از آنجایی که سایزبندی لباس های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند، طراح با کمک این جدول، می تواند سایز لباس را شخصا انتخاب کرده و نمایش دهد. این یکی از مهم ترین مباحثی است که در دوره جمینی به آموزش آن پرداخته می شود.

این نرم افزار به خوبی با بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات مربوط به فرآیند طراحی و تولید لباس ارتباط برقرار می کند و الگوها را به نحوی بهینه پیاده سازی می نماید. این امر مراحل طراحی و تولید را به خوبی به یکدیگر متصل می کند و به شما این امکان را می دهد که به ساده ترین نحو ممکن و تنها به کمک یک نرم افزار، اغلب بخش های کار را به انجام برسانید.

به علاوه، GEMINI از اغلب فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و امکان تغییر فرمت الگوها و ویرایش آن ها را نیز در دسترس کاربر قرار می دهد.

مزایای دوره جمینی

مزیت مهم GEMINI نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در حوزه طراحی لباس، امکانات متعددی است که تولید پوشاک را ساده تر و بهینه تر می نماید. در ادامه به چند مورد از این این ویژگی های مثبت اشاره خواهیم کرد که با شرکت در دوره جمینی و تسلط بر این نرم افزار کاربردی، از آن ها بهره خواهید برد.

  • محیط کاربری جذاب
  • پردازش بالا
  • سرعت بالا
  • ارائه جدول سایزبندی
  • صرفه جویی در مصرف منابع (کاهش دور ریز پارچه)
  • چیدمان اتوماتیک الگو
  • محاسبات دقیق
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • هماهنگی با دستگاه های تولید لباس

 

سرفصل های دوره جمینی

سرفصل های دوره جمینی

از جمله سرفصل های آموزشی ارائه شده در دوره جمینی می توان موارد زیر را نام برد:

  • آشنایی با محیط نرم افزار
  • معرفی قابلیت ها و ابزارها
  • آموزش چینش خودکار و دستی
  • آشنایی با انواع فرمت ها
  • آموزش طراحى دقیق، سریع و بدون خطای الگو مطابق با خواست تولیدکنندگان پوشاک
  • طراحی الگو با متد دلخواه (متد مولر، متد متریک، متد گرلاوین، متد اسمود و سایر متدهای خیاطی)
  • آموزش ویرایش الگوها
  • آموزش استفاده از جداول استاندارد سایز موجود در آرشیو نرم افزار
  • آموزش بهره‌گیرى از جداول مورد تأیید خود که به نرم افزار افزوده مى‌شود.
  • آموزش سایزبندی الگو ها
  • آموزش ذخیره کردن الگوها در آرشیو نرم افزار
  • آموزش مدلسازی های خاص
  • آموزش طراحی الگو های ویژه مخصوص مزون ها (تک دوزی)

مخاطبین دوره آموزش نرم افزار جمینی

از جمله مخاطبین دوره جمینی می توان گروه های زیر را نام برد:

  • کلیه علاقمندان و فعالان طراحی مد
  • طراحان لباس
  • طراحان الگو
  • طراحان پارچه
  • کلیه علاقمندان و فعالان حوزه خیاطی و تولید لباس
  • دانش آموزان، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
  • افراد فعال در برندهای تولید پوشاک

اگر شما پیش از این در دوره طراحی لباس شرکت نموده اید، پیشنهاد می شود برای تکمیل و ارتقای دانش و مهارت خود، حتما در یکی از دوره های تخصصی آموزش نرم افزارهای طراحی لباس، نطیر همین دوره آموزش نرم افزار جمینی شرکت نمایید. این دوره، مکمل بسیار خوبی برای دوره طراحی لباس است.

 

 

فرصت های شغلی دوره جمینی

امروزه برای اشتغال در هر زمینه، آموختن نرم افزارهای اختصاصی و حرفه ای مربوط به آن، ضروری است. به همین خاطر است که در شرکت ها و نهادهای مربوط به پوشاک و مد، افرادی مشغول به کار می شوند که به نرم افزارهای تخصصی طراحی مد تسلط داشته باشند و بتوانند به خوبی از آن ها استفاده نمایند.

GEMINI یکی از نرم افزارهایی است که در طراحی و تولید پوشاک کاربردهای بسیاری دارد؛ به نحوی که در تمامی مراحل، مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت های متعدد آن، در محقق ساختن انواع ایده های الگوسازی و طراحی لباس، بسیار کارآمد و موثر می باشد.

شرکت در دوره جمینی و یادگیری این نرم افزار، فعالیت شما در حوزه طراحی مد را حرفه ای تر نموده و به سرعت و کیفیت آن می افزاید. با صرفه جویی در زمان و انرژی، بدون شک در کاربرد بهینه تر خلاقیت و توانایی شما تأثیر بسزایی گذاشته و همچنین به شما کمک می کند تا الگوها را به نحوی دقیق تر طراحی کرده و در اختیار دیگران قرار دهید.

تسلط بر نرم افزار جمینی، فرصت های شغلی فراوانی را پیش روی شما قرار می دهد و بازار کار پررونق عرصه پوشاک را به روی شما می گشاید.

 

مدرک دوره جمینی

مدرک دوره جمینی

در پایان دوره آموزش نرم افزار جمینی، به تمامی هنرجویانی که دوره را با موفقیت سپری کرده اند، گواهی پایان دوره و مدرک معتبر جمینی مجتمع فنی تهران ارائه می گردد. لازم به ذکر است که این مدرک، نزد تمامی مراکز استخدامی، از اعتبار بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بدون شک اگر قصد شما از شرکت در دوره جمینی، ارتقای مهارت های خود در زمینه الگوسازی و طراحی لباس، ورود به بازار کار این حوزه و فعالیت به عنوان یک الگوساز و طراح لباس حرفه ای است، بهره مندی از این مدرک معتبر، می تواند در رسیدن شما به هدف‌تان بسیار مؤثر واقع شود. مدرک مجتمع فنی تهران، در خارج از کشور نیز از اعتبار بالایی برخوردار است.

 

4.7/5 - (102 امتیاز)

2 نظر

  1. شاهین خدایی 12/31/2022 at 2:44 ب.ظ - Reply

    سلام خوب هستید مدرک این دوره دو زبانه است؟ مدرک بین المللی هست؟

    • مجتمع فنی نیاوران 01/02/2023 at 1:10 ب.ظ - Reply

      سلام ممنون. بله مدرک بین المللی است

دیدگاهتان را بنویسید

24ساعته پاسخگوی شما هستیم