; دوره 3D Max | آموزش جامع تری دی مکس + پکیج 2024 - مجتمع فنی نیاوران

دوره 3D MAX (تری دی مکس ویری)

Home>دوره 3D MAX (تری دی مکس ویری)
دوره 3D MAX (تری دی مکس ویری)

دوره 3D MAX (تری دی مکس ویری)

تاریخ شروع احتمالی : سه شنبه 28 فروردین 1403قطعی
مدت دوره : 100 ساعت
یکشنبه و سه شنبه از 09:00 تا 13:00
ظرفیت : 2 نفر
شهریه دوره : 5,850,000 تومان
امکان ثبت نام کلاس نیست. تاریخ شروع کلاس گذشته است.
تاریخ شروع احتمالی : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403طول دوره 130 ساعت به همراه دوره تکمیلی مدل سازی و رندرینگ
مدت دوره : 100 ساعت
پنجشنبه از 15:30 تا 20:30
ظرفیت : 2 نفر
شهریه دوره : 8,680,000 تومان
on
تاریخ شروع احتمالی : دوشنبه 27 فروردین 1403قطعی
مدت دوره : 100 ساعت
شنبه و دوشنبه از 09:00 تا 13:00
ظرفیت : 2 نفر
شهریه دوره : 5,850,000 تومان
امکان ثبت نام کلاس نیست. تاریخ شروع کلاس گذشته است.

توضیحات دوره دوره 3D-Max Beginners to Advanced :

این دوره با تمرکز به مباحث مدل سازی با محوریت ساخت فضاهای معماران ،شما را در خصوص به تصویر کشیدن ایده های معماریتان یاری می کند.

بررسی کامل خط در نرم افزار که جزءمهمترین مباحث مورد نیاز و روش های ساخت حجم با استفاده از خط و در ادامه ویرایش و ساخت کامل احجام پایه و پیچیده از جمله مباحث مورد بررسی در این دوره است . به شکلی که می توان این دوره را یک دوره ی جامع مدل سازی با محوریت معماری دانست

4.6/5 - (57 امتیاز)

دوره تری دی مکس پکیجی جامع و کامل می باشد که شامل آموزش مدلسازی و ساخت تصاویر سه بعدی در محیط نرم افزار 3D MAX می شود. همچنین در دوره 3D MAX & V-ray با پلاگین V-ray به صورت کامل آشنا می شوید. و آن را به صورت کامل فرا میگیرید.

با شرکت در دوره تری دی مکس ویری تمامی مهارت های لازم برای اجرای پروژه های مدلسازی انواع ساختمان ها، ویلاها، آپارتمان ها، محوطه های ساختمانی و شهری را به صورت حرفه ای می آموزید.

اگر علاقه مند به یادگیری مدلسازی و ساخت انیمیشن در فضای نرم افزاری هستید، می توانید با شرکت در دوره 3D MAX & V-ray با محیط این نرم افزار به صورت کامل آشنا شوید و نحوه کار با تمامی ابزارهای این نرم افزار را بیاموزید و در نهایت بتوانید به صورت اصولی در این نرم افزار، مدلسازی کنید و طرح های خود را به صورت سه بعدی ارائه دهید.

در این مطلب از مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران، نرم افزار تری دی مکس را به صورت کامل مورد ارزیابی و بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید تا با این نرم افزار به صورت کامل آشنا شوید.

 

3D MAX چیست؟

تری مکس 3D MAX از جمله نرم افزارهای کاربردی و قدرتمند در زمینه طراحی و همچنین ساخت مدل های سه بعدی در بستر نرم افزاری می باشد.

نرم افزار تری دی مکس، از جمله نرم افزارهای محبوب گرافیکی و مدلسازی می باشد که طراحان و مدلسازان سه بعدی، تمایل بسیاری برای کار با این نرم افزار دارند؛ چرا که این نرم افزار، مجموعه ای کامل از ابزارها و المان ها را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با استفاده از آن ها بتوانند، تمامی طرح های خود را به صورت سه بعدی مدلسازی کنند.

در واقع کاربران با استفاده از ابزارهای پیشرفته تری دی مکس می توانند طراحی های خود را با جزئیات به مدل های سه بعدی تبدیل کنند و به نمایش بگذارند.

از جمله کاربردهای نرم افزار تری دی مکس، می توان به ساخت انواع تصاویر سه بعدی، مدل های سه بعدی و دو بعدی، ساخت انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی و ساخت بازی اشاره کرد.

قابلیت های شگفت انگیز تری دی مکس!

به طور کلی نرم افزار تری دی مکس، از جمله نرم افزارهای طراحی و مدلسازی سه بعدی محبوب در میان طراحان و مدلسازان محسوب می شود؛ چرا که این نرم افزار قابلیت های شگفت انگیزی دارد که می تواند فرآیند مدلسازی را دقیق تر و ساده تر کند. در ادامه برخی از قابلیت های این نرم افزار را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • از جمله قابلیت های تری دی مکس، می توان به امکان ایجاد مسیرهای مختلف متحرک، اشاره کرد. همچنین در این نرم افزار می توان صحنه های ساخته شده را به راحتی جا به جا کرد.
  • با استفاده از نرم افزار تری دی مکس، می توان سطوح مختلف را با در نظر گیری جزئیات، مدلسازی و مش بندی کرد. همچنین می توان برای سطح مختلف بافت مورد نظر را اعمال کرد و در صورت نیاز، تغییراتی در آن ایجاد کرد.
  • نرم افزار تری دی مکس، این امکان را به کارابران می دهد که در مدلسازی های خود، نور پردازی دلخواه خود را داشته باشند.
  • در نرم افزار تری مکس می توان، انواع کاراکترها را از پایه با ساخت استخوان بندی ایجاد کرد و تا انتها با استفاده از ابزارهای مختلف نرم افزار، کاراکتری سه بعدی طراحی کرد. همچنین این نرم افزار، امکان متحرک سازی تک تک کاراکتر ها را فراهم می کند.
  • تری دی مکس، امکان رندرینگ سه بعدی ۳۶۰ درجه را برای کاربران فراهم می کند و در نهایت رندری با کیفیت ارائه می دهد.
  • از دیگر قابلیت های شگفت انگیز نرم افزار تری دی مکس، می توان به مجهز بودن آن به یک کتابخانه کامل از انواع المان ها و افزونه ها اشاره کرد که فرایند مدلسازی را سریع تر و راحت تر می کند.
تری دی مکس ویری

تری دی مکس ویری

کاربردهای 3D MAX:

نرم افزار 3D MAX  کاربردهای فراوانی در دنیای مدلسازی دارد که در ادامه به معرفی برخی از کاربردهای اصلی آن می پردازیم:

  • از این نرم افزار می توان به منظور طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی استفاده کرد.
  • از دیگر کاربردهای تری دی مکس می توان به استفاده از آن در ساخت انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی اشاره کرد.
  • از تری دی مکس برای ساخت انواع فیلم های تبلیغاتی استفاده می شود. همچنین این نرم افزار برای تولید جلوه های ویژه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ساخت انواع بازی های کامپیوتری نیز با استفاده از نرم افزار کامل و قدرتمند 3D MAX امکان پذیر است.

 V-rayچیست؟

اگر بخواهیم توضیح ساده و دقیق برای پلاگین وری در نظر بگیریم، می توان گفت که این نرم افزار، نرم افزاری کاربردی برای خروجی گرفتن و رندرگیری انواع مدلسازی های می باشد.

دلیل محبوبیت V-ray سرعت بالای آن در بحث رندرینگ و خروجی گرفتن از یک پروژه در محیط نرم افزاری می باشد. وری، انواع تصاویر و مدل ها را به صورت طبیعی و واقع گرایانه خروجی می گیرد.

پلاگین ویری در کنار نرم افزار قدرتمند تری دی مکس، می تواند به کاربران کمک کند تا با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری از مدل خود خروجی بگیرند.

 

دوره تری دی مکس ویری مجتمع فنی نیاوران:

دوره تری دی مکس ویری مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران، با هدف آموزش جامع نحوه کار با نرم افزار تری دی مکس، برگزار می شود. این دوره توسط برترین اساتید کشور در زمینه مدلسازی با استفاده از نرم افزار 3D MAX به متقاضیان دوره ارائه می شود.

دوره 3D MAX مجتمع فنی نیاوران در محیطی مجهز، به صورت کاملا عملی به متقاضیان آموزش داده می شود و شرکت کنندگان، این نرم افزار را در محیط نرم افزاری بر روی یک پروژه واقعی آموزش می بینند.

به علاوه در پایان دوره تری دی مکس  مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران، تمامی شرکت کنندگان مدرک معتبر از مجتمع دریافت می کنند که از اعتبار بالایی در سطح کشور و همچنین خارج از کشور برخوردار است.

 

پیش نیازهای دوره تری دی مکس و ویری

دوره تری دی مکس ویری، دوره ای جامع و کامل بوده و تمامی مطالب به صورت اصولی از پایه تا پیشرفته آموزش داده می شود. به همین علت تمامی متقاضیان این دوره بدون نیاز به گذراندن پیش نیاز، می توانند در این دوره شرکت کنند و مطالب را از پایه آموزش ببینند.

مخاطبان دوره 3D MAX:

به طور کلی تمامی علاقه مندان به طراحی سه بعدی، معماری، گرافیک و هنرهای دیجیتالی می توانند در این دوره شرکت کنند و نحوه کار با نرم افزار تری دی مکس را آموزش ببینند. سایر مخاطبان این دوره به شرح زیر است:

دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری، از جمله مخاطبان اصلی دوره آموزش تری دی مکس هستند. به علاوه معماران نیز می توانند برای ارتقای مهارت و دانش خود در این دوره شرکت کنند.

تمامی گرافیست ها و دانشجویان گرافیک(دوره گرافیک) نیز می توانند در این دوره شرکت کنند.

دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های عمران، شهرسازی و دکوراسیون داخلی(دوره دکوراسیون داخلی)، از دیگر مخاطبان این دوره آموزشی می باشند.

طراحان صنعتی نیز به منظور ارتقای خود، می توانند در دوره جامع تری دی مکس شرکت کنند.

در آخر این دوره به تمامی افرادی که به حوزه انیمیشن سازی(دوره ساخت انیمیشن)، هنرهای دیجیتال، طراحی در فضاهای سه بعدی و… علاقه مند هستند، پیشنهاد می شود.


سوالات متداول:

آیا پس از اتمام دوره می توانم وارد بازار کار شوم؟

پس از اتمام دوره، مجتمع فنی نیاوران مدرکی معتبر به شما ارائه می دهد که با استفاده از آن و مهارت های اکتسابی خود، می توانید وارد بازار کار شوید.

چگونه در دوره آموزش تری دی مکس شرکت کنم؟

برای شرکت در این دوره می توانید در سایت، کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنید و روند ثبت نام را انجام دهید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

4.6/5 - (57 امتیاز)

4 نظر

  1. مونا علیخانی 11/22/2022 at 4:09 ب.ظ - Reply

    سلام وقتتون بخیر سرفصل های دوره تری دی مکس رو میتونم بپرسم

    • مجتمع فنی نیاوران 12/05/2022 at 6:33 ب.ظ - Reply

      سلام وقت بخیر داخل توضیحات دوره ذکر شده است

  2. عباس مرادی 11/22/2022 at 4:21 ب.ظ - Reply

    سلام خسته نباشید من میخواستم تو دوره 3D-Max شرکت کنم ولی روز های زوج امکان شرکت دارم امکانش هست یه دوره ام بزارید برای روز های زوج ؟

    • مجتمع فنی نیاوران 12/05/2022 at 6:33 ب.ظ - Reply

      سلام برای اطلاع و مشاوره میتونید با شماره 02126121107 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

24ساعته پاسخگوی شما هستیم