آموزش زبان ترکی استانبولی در مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

Home>مقالات>آموزش زبان ترکی استانبولی در مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

آموزش زبان ترکی استانبولی در مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

آموزش زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی زبانی بسیار خاص و شیرین می باشد که بسیاری از افراد به یادگیری آن علاقه دارند، اگر شما نیز به آموزش ترکی علاقه مند هستید، باید نکات بسیار زیادی را در این باره بدانید. یکی از بهترین آموزشگاه هایی که در زمینه ی آموزش ترکی وجود دارد، مجتمع فن نیاوران می باشد. در مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران می توانید زبان ترکی استانبولی را به بهترین نحو فرا بگیرید.

زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی یکی از زبان های بسیار پرطرفدار در میان ترک زبان ها و البته بسیاری از ایرانیان می باشد. این زبان یکی از شاخه های متنوع گروه اوغوز بوده که در سرتاسر دنیا جمعیتی معادل 83 میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند. کشورهایی که به این زبان صحبت می کنند، کشورهایی از قبیل ترکیه، عراق، یونان، آلبانی و مقدونیه می باشند. بی شک ریشه ی این زبان را می توان در قسمت های مرکزی قاره ی آسیا جست و جو نمود. شاید بتوان اوج گیری این زبان را مدیون آتاتورک دانست. آتاتورک اولین رئیس جمهور کشور ترکیه بود. این فرد در سال های نخست ریاست جمهوریش الفبای عثمانی را با الفبای آوایی لاتین تعویض و بسیاری از کلمات فارسی و عربی را از زبان ترکی استانبولی حذف کرد.
آموزش زبان ترکی

چرا آموزش ترکی؟

شاید یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که تا الآن به ذهن شما رسیده باشد، این است که یادگیری زبان ترکی استانبولی چه کاربردی دارد؟ برای پاسخ به این سؤال باید گفت که یادگیری این زبان از چند جهت مفید است. سالانه مسافران بسیار زیادی از ایران به کشور ترکیه سفر می‌کنند و بخش از اعظمی از توریست‌های ترکیه را مسافران و توریست‌های ایرانی تشکیل می‌دهند. اگر می‌خواهید در این کشور به راحتی ارتباط برقرار کنید، بهتر است به آموزش ترکی بپردازید. یکی دیگر از مزیت‌های آموزش ترکی این است که می‌توانید به عنوان مدرس، این زبان را تدریس کنید یا این که می‌توانید به عنوان مترجم توریست‌های ترکیه‌ای که وارد ایران می‌شوند فعالیت داشته باشید.

آموزش ترکی

مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

این مجتمع یکی از بزرگ‌ترین مراکز خصوصی آموزشی در سرتاسر کشور می‌باشد، در این مجتمع می‌توانید بسیاری از زبان‌های خارجه، برنامه نویسی و سایر آموزش‌هایی که ممکن است روزی مورد نیاز شما باشد را آموزش ببینید. مجتمع فنی تهران با امکاناتی که برای شما فراهم کرده است، این تضمین را می‌کند که هر آموزشی را که خواستید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت آموزش ببینید. این آموزشگاه یکی از بهترین آموزشگاه‌هایی است که در سرتاسر کشور وجود دارد و سالانه دانشجوهای بسیار زیادی برای آموزش‌های علمی به این آموزشگاه مراجعه می‌کنند. می‌توانید با مراجعه به وب سایت این آموزشگاه، لیست آموزش‌های آن را مشاهده کنید.

آموزش ترکی در مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

یکی از برترین کلاس هایی که در مجتمع فنی تهران برگزار می شود، کلاس آموزش زبان ترکی استانبولی می باشد. در این کلاس شما می توانید با استفاده از متدهای جدید و کاربردی آموزشی، به آموزش ترکی بپردازید و این زبان را به بهترین نحو یاد بگیرید. در کلاس آموزش ترکی از استادان برجسته ی این زبان استفاده می شود تا شما بتوانید زبان ترکی را به خوبی یاد بگیرید، شاید یکی از مهم ترین سؤالاتی که برای شما پیش بیاید، این باشد که چه لزومی دارد که به آموزش ترکی در این آموزشگاه بپردازیم؟ برای پاسخ به این سؤال قسمت بعدی را مطالعه کنید.

چرا آموزش ترکی در این مجتمع؟

از مزیت‌های یادگیری زبان ترکیه‌ای در این مجتمع این است که شما می‌توانید به صورت حضوری سؤالات خود را از اساتید مجرب این آموزشگاه پرسیده و پاسخ خود به بهترین نحو دریافت کنید. آموزشگاه نیاوران تجربه ی بسیار زیادی در آموزش ترکی داشته است و دانش آموختگانی که در سال‌های گذشته با یادگیری این زبان در این آموزشگاه پرداخته‌اند، نهایت رضایت را از آموزش ترکی در این آموزشگاه داشته‌اند.
از دیگر مزیت‌های آموزش ترکی در این آموزشگاه این است که بعد از پایان دوره از شما آزمونی گرفته می‌شود که درصورتی‌که موفق شوید در این آزمون نمره و امتیاز کافی را بگیرید، می‌توانید مدرک بین‌المللی زبان ترکی را دریافت کنید. دریافت این مدرک کاربردهای بسیار زیادی برای شما دارد، شما با دریافت این مدرک می‌توانید به سادگی در هر آموزشگاهی شروع به تدریس زبان ترکی کنید یا این که به عنوان مترجم در شرکت‌های گردشگری استخدام شوید و فعالیت خود را به عنوان مترجم توریست‌های ترکیه‌ای شروع کنید.

 

امتیاز دهید.
نویسنده |2023-03-09T15:49:26+03:3026 سپتامبر 2018|مقالات|
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
24ساعته پاسخگوی شما هستیم