; دوره ایلاستریتور(سطح حرفه ای) + مدرک معتبر - مجتمع فنی نیاوران

دوره ایلاستریتور

Home>دوره ایلاستریتور
دوره ایلاستریتور

دوره ایلاستریتور

تاریخ شروع احتمالی : پنجشنبه 30 فروردین 1403
مدت دوره : 40 ساعت
پنجشنبه از 14:00 تا 18:00
ظرفیت : 3 نفر
شهریه دوره : 3,340,000 تومان2,740,000 تومان
تاریخ شروع احتمالی : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
مدت دوره : 40 ساعت
شنبه و چهارشنبه از 09:00 تا 14:00
ظرفیت : 3 نفر
شهریه دوره : 3,340,000 تومان
تاریخ شروع احتمالی : سه شنبه 28 فروردین 1403
مدت دوره : 40 ساعت
یکشنبه و سه شنبه از 09:00 تا 14:00
ظرفیت : 1 نفر
شهریه دوره : 3,340,000 تومان2,738,800 تومان
on
تاریخ شروع احتمالی : جمعه 31 فروردین 1403
مدت دوره : 40 ساعت
جمعه از 14:00 تا 18:00
ظرفیت : 1 نفر
شهریه دوره : 3,340,000 تومان2,738,800 تومان

دوره ایلاستریتور شامل آموزش کامل محیط،ابزار ها و آموزش طراحی گرافیکی در نرم افزار ایلاستریتور می شود که از جمله سرفصل های دوره ایلاستریتور می توان به طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت و کارت پستال، اینفوگرافیک و طراحی هویت بصری اشاره کرد.

تمامی علاقه مندان و فعالان حوزه های تصویرسازی و گرافیک، با شرکت در دوره آموزش ایلاستریتور، می توانند پروژه های گوناگون گرافیکی را با استفاده از نرم افزار ایلاستریتور به راحتی اجرا کنند.

دوره آموزش ایلاستریتور به تمامی طراحان وب، طراحان گرافیک، تصویرگران، موشن گرافیست(آموزش موشن گرافیک) ها و سایر هنرمندان بصری توصیه می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید در مدت زمان کوتاهی طرح های پیچیده را خلق کنید.

ایلاستریتور امکان طراحی های سه بعدی را نیز به کاربران می دهد و می توانید اشکال گوناگون را به راحتی طراحی کنید. از جمله مزایای این نرم افزار می می توان به سازگاری آن با نرم افزار فتوشاپ(دوره فتوشاپ) اشاره کرد.

بازار کار: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
سطح آموزش: حرفه ای✔️
مدرک: مدرک مجتمع فنی🔖
پیش نیاز: بدون پیش نیاز👌🏼
مشاوره رایگان: 02126121107📞
نوع دوره: حضوری و آنلاین
مدت دوره: 40 ساعت⏱

کاربرد دوره ایلاستریتور (حرفه ای)

ایلاستریتور در اصطلاح ، یک نرم افزار گرافیکی برداری است. این نرم افزار عموماً جهت طراحی وکتور ، طراحی لگو ، انواع تصاویر دیجیتالی و چاپی ، پوستر و بنر ، نمودار ها و انواع آثار برداری ، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از دیگر موارد کاربرد دوره حرفه ای نرم افزار ایلاستریتور ، طراحی قالب ها و آیکون های مورد استفاده در دنیای وب است.

گرافیک برداری در ادوبی ایلاستریتور

همانطور که گفته شد ، یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار illustrator ، برداری بودن آن است. این بدین معنی است که کیفیت آثار ایجاد شده در ایلاستریتور ، مستقل از رزولوشن می باشد و یک تصویر ایجاد شده در این نرم افزار ، می تواند بدون کاهش کیفیت ، در هر اندازه ای ، بزرگ یا کوچک شود. این درست نقطه مقابل نرم افزار فتوشاپ است. چرا که در نرم افزار فتوشاپ ، تصاویر ایجاد شده ، وابسته بر رزولوشن و مبتنی بر پیکسل ها هستند. به گونه ای که افزایش سایز تصاویر ، افت کیفیت آن ها را به دنبال دارد. مجتمع فنی برگزار کننده این دوره ایلاستریتور، ایلاستریتور همین گرافیک برداری مبتنی بر معادلات و روابط ریاضی ، سبب گشته تا ایلاستریتور به عنوان نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی طراحی لگو و نیز طراحی تصاویر چاپی مورد استفاده در ابعاد بزرگ ، مانند بیلبوردها ، شناخته شود.

آموزش ایلاستریتور

illustrator فایل ها را در چه فرمتی ذخیره می کند؟

برای خروجی گرفتن در نرم افزار ایلاستریتور ، می توان از فرمت های گرافیکی برداری نظیر SVG ، PDF ، EPS ، WMF و VML بهره برد. همچنین می توان طرح های لایه باز موجود در ایلاستریتور را به دیگر نرم افزار های ادوبی ، نظیر فتوشاپ ، منتقل کرده و در آن جا پردازش نمود. از دیگر فرمت هایی که نرم افزار ایلاستریتور برای ذخیره ی فایل ها ، از آن ها پشتیبانی می کند ، می توان به dwg ، dxf ، bmp ، emf ، swf ، jpg ، png ، txt ، tif ، gif و … اشاره نمود.

تاریخچه Adobe illustrator

اولین نسخه از این نرم افزار ابتدا در سال ۱۹۸۷ برای مکینتاش اپل منتشر شد. نکته قابل توجه این است که این نسخه از نرم افزار ، قابلیت حالت پیش نمایش را نداشت و کاربران برای مشاهده حاصل کار خود بر روی فایل اصلی ، نیاز به باز کردن یک پنجره ی جدید داشتند. نسخه دوم ایلاستریتور نیز در سال ۱۹۸۹ منتشر شد. این نسخه ، نخستین نسخه از این نرم افزار بود که برای سیستم عامل ویندوز ارائه شد. مشکل حالت پیش نمایش نیز برای اولین بار در نسخه ۴ این نرم افزار مرتفع گردید. به همین ترتیب نسخه های جدیدتر Adobe illustrator در طی سال های بعد منتشر شده و تا به امروز هر ساله آپدیتی جدید از این نرم افزار رونمایی می شود.

نرم افزار گرافیکی ایلاستریتور، ابزارهای مختلفی برای طراحی گرافیک در اختیار کاربران قرار می دهد که این ابزارها با گذشت زمان پیشرفت چشمگیری داشتند و طی فواصل زمانی منظم، به روز رسانی می شوند و همواره آیتم هایی جدید به این نرم افزار افزوده می شود.

این نرم افزار در سال ۲۰۱۸ به عنوان بهترین نرم افزار گرافیکی معرفی شد و اکنون از محبوبیت بالایی در میان طراحان و گرافیست ها برخوردار است.

آموزش ایلاستریتور

دوره ایلاستریتور مجتمع فنی نیاوران:

دوره ایلاستریتور، از جمله دوره های پر مخاطب مجتمع فنی نیاوران محسوب می شود و همواره طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

این دوره در مجتمع فنی نیاوران توسط اساتید متخصص و ماهر ارائه می شود و کلاس ها به صورت کاملا عملی در محیطی مجهز برگزار می شود.

همچنین اساتید این دوره از ابتدای دوره تا انتهای دوره در کنار شرکت کنندگان به عنوان استاد و مشاور حضور دارند و پاسخگوی سوالات و مشکلات دانشجویان هستند.

لازم به ذکر است تمامی شرکت کنندگان، پس از گذراندن این دوره با موفقیت، مدرکی معتبر از مجتمع فنی نیاوران دریافت می کنند که از اعتبار بالایی در سطح جهانی برخوردار است و می تواند گزینه خوبی برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، باشد.


سوالات متداول:

آیا برای شرکت در دوره ایلاستریتور، گذراندن پیش نیاز الزامی است؟

خیر. در این دوره صفر تا صد نرم افزار ایلاستریتور و کار با آن به شما آموزش داده می شود و نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نیست.

نحوه خرید دوره ایلاستریتور به چه صورت است؟

برای خرید این دوره می توانید با شماره ۰۲۱۲۶۱۲۱۱۰۷ تماس بگیرید و یا در قسمت کلاس ها، کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنید و مراحل ثبت نام را طی کنید.

قیمت دوره ایلاستریتور مجتمع فنی نیاوران:

قیمت دوره ایلاستریتور مجتمع فنی نیاورانو سایر اطلاعات دوره در قسمت کلاس ها آمده است.

4.7/5 - (23 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

24ساعته پاسخگوی شما هستیم