رشته it را در مجتمع فنی نیاوران اصولی بیاموزید

Home>مقالات>رشته it را در مجتمع فنی نیاوران اصولی بیاموزید

رشته it را در مجتمع فنی نیاوران اصولی بیاموزید

یادگیری مهارت ها و دانش های بروز دنیا سهم عظیمی در ایجاد فرصت های شغلی و تجاری داشته و می تواند ما را با دنیای بزرگ تری روبرو کند. با یادگیری رشته it در مجتمع فنی نیاوران به دنیای تکنولوژی وارد شوید.

کمی با رشته ی it آشنا شویم

دانش ارتباطات و اطلاعات در فضای گسترده شبکه جهانی اینترنت تحت نام اختصاری ict شناخته شده و این رشته یکی از رشته های بسیار مهم حال حاضر در جهان محسوب می گردد. گرایش افراد حقیقی و حقوقی به سوی تکنولوژی های پیشرفته فرصت مناسبی را ایجاد نموده تا افراد بتوانند به آسانی کسب و کار خود را گسترش دهند، در برنامه نویسی حرفه ای شوند و فرصت های تجاری، اقتصادی و علمی بسیاری را پیش روی خود داشته باشند. دانش it تنها مختص به یک رشته خاص همچون کامپیوتر نیست بلکه با بزرگ ترین و مهم ترین حوزه های تخصصی همچون مدیریت، مهندسی کامپیوتر و الکترونیک، نرم افزار و مهندسی صنایع ارتباط دارد. از این رو می توان با یادگیری این رشته تخصصی مهم در دانشگاه و موسسات معتبر نسبت به یادگیری آن اقدام کرده و به جهان بزرگ ارتباطی وارد شد.

چرا یادگیری رشته it مهم است

با یادگیری رشته it در مجتمع فنی نیاوران می توانید نسبت به یادگیری و کسب تجارب گسترده مدیریتی و تجارت الکترونیک اقدام نمایید. یادگیری رشته it در مجتمع فنی نیاوران این مزیت را ایجاد می کند تا با کنار گذاشتن رشته های آموزشی غیر تخصصی در دانشگاه ها، کاربردی ترین سر فصل های رشته it را بیاموزید. این رشته جذاب و کاربردی مناسب کسانی است که علاقه مند به مدیریت، تجارت و گسترش کسب و کار در حوزه اینترنت جهانی، برنامه نویسی، مهندسی اطلاعات، رباتیک و هوش مصنوعی و … می باشند. شما می توانید با مراجعه به مجتمع فنی نیاوران به صورت کاربردی و اصولی این رشته را بیاموزید و حرفه ای شوید.

رشته it

در مجتمع فنی نیاوران رشته it را حرفه ای بیاموزید

یادگیری رشته it به صورت اکادمیک در طول یک دوره 4 ساله به طول می انجامد، بسیاری از سرفصل های متفرقه و غیر کاربردی مانع از تمرکز و پیشرفت دانشجو خواهد شد و شیوه تدریس به صورت تئوری مهارت های تجربی را می کاهد. از این رو می توانید با یادگیری رشته it در مجتمع فنی نیاوران این رشته حساس و کاربردی را به صورت ارائه پروژه، تقویت مهارت های کاربردی و تدریس سر فصل های اختصاصی بیاموزید. مجتمع فنی نیاوران از معتبر ترین موسسات آموزشی کشور بوده و زیر نظر وزارت علوم اقدام به اعطای مدارک معتبر به فراگیران می نماید. شما می توانید ادامه آموزش در رشته it را در گرایش هایی نظیر دیتا، گرایش های مخابراتی، مهندسی مدیریت it و … ادامه داده و فرصت های گسترده ای را پیش روی خود داشته باشید.

امتیاز دهید.
نویسنده |2023-03-09T15:53:22+03:3014 آگوست 2018|مقالات|
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
24ساعته پاسخگوی شما هستیم