دوره آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت در مجتمع فنی تهران

Home>مقالات>دوره آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت در مجتمع فنی تهران

دوره آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت در مجتمع فنی تهران

دوره های مایکروسافت به صورت تخصصی بین علاقه مندان به رشته های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر بسیار پر طرفدار است. حتی دانش آموختگان سایر رشته ها نیز تمایل به شرکت در این کلاس ها با دریافت مدرک بین المللی را دارند. شبکه های کامپیوتری به صورت جهانی تمام شرکت ها، ادارات و مؤسسات را تحت تأثیر قرار داده است. امروزه دنیا نیازمند افراد متخصصی است که بتوانند نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری را انجام دهند. از این رو برگزاری دوره های آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت در مؤسسات بسیار رونق گرفته است.

درباره شبکه های کامپیوتری و آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت چه می دانید؟

همه­ ی ما تا به امروز نام شبکه های کامپیوتری را به دفعات زیادی شنیده ایم. اگر بخواهیم شبکه های کامپیوتری را به صورت علمی تعریف کنیم، می توان گفت: اتصال چند دستگاه­ که برای انتقال داده با یکدیگر در ارتباط هستند. این دستگاه ها می توانند از طریق کابل،فیبر نوری و یا امواج رادیویی با هم در ارتباط باشند. اما ما امروزه می دانیم این ارتباط بسیار فراتر از ارتباط چند دستگاه است. شبکه های کامپیوتری زندگی بشر را به گونه ای بسیار شگرف دگرگون کرده اند. شبکه های کامپیوتری با توسعه ی نامحدود خود بازارهای تجاری، پایگاه های نظامی، اداری و … را تحت تأثیر قرار داده است. با پیشرفت تکنولوژی وسایل ارتباطی، این ارتباط ها نه لزوماً بین کامپیوترها بلکه بین گوشی ها، تبلت ها و حتی ساعت های هوشمند نیز ایجاد شده اند و با استفاده از شبکه قادر به ارسال و دریافت داده هستند.

آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت

فواید آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت

امکاناتی را که شبکه های کامپیوتری برای انسان به ارمغان آورده است، نمی توان تنها در یک پاراگراف خلاصه کرد. اما اشتراک گذاری اطلاعات و منابع نرم افزای و سخت افزاری، بدون شک از مهمترین مزایای شبکه های کامپیوتری است. با استفاده از شبکه های کامپیوتری در یک محیط اداری تعداد زیادی دستگاه به راحتی می توانند تنها از یک پرینتر به صورت مشترک استفاده کنند. صرفه جویی در هزینه و وقت، یکی دیگر از مزایای به کار گیری شبکه های کامپیوتری است.

شبکه ای نمودن سیستم، تمام مدارک یا اسنادی که هویت نرم افزاری دارند در مدت بسیار کوتاه به دورترین نقطه ی زمین ارسال می شوند. همچنین سرعت بالای ارسال ایمیل امروزه گره گشای بسیاری از کارهای اداری است. در صورت نبودن شبکه های کامپیوتری و ارسال فیزیکی نامه ها، یک کار اداری ساده ممکن است خیلی طولانی شود. امروزه علاقه مندان و افرادی که با شبکه سر و کار دارند، با توجه به فواید و اهمیتی که شبکه دارد، علاقه مند به یادگیری این تخصص می باشند.

شبکه های کامپیوتری در مجتمع فنی تهران

دوره های آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت را از کجا شروع کنیم؟

اگر به دنبال آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت هستید و نمی دانید باید از کدام دوره، یادگیری را شروع کنید باید بگوییم دوره ی network+ پیش نیاز تمام دوره های یادگیری حرفه ای شبکه می باشد. در این دوره با تعاریف مقدماتی و تقریباً تخصصی شبکه آشنا می­ شوید. بعد از اتمام دوره ی network+ می توانید سطوح دیگر دوره های تخصصی تر آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت را یاد بگیرید. همچنین پیشنهاد ما دوره آموزش MCSE می باشد
مدرک بین المللی شبکه

ورود به بازار کار پس از آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت

طراحی و راه اندازی شبکه های کامپیوتری یکی از نیازهای شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک است. از این رو بیشترین بخش استخدام مربوط به کارشناسان سابقه دار شبکه می باشد. در ارزیابی نتایجی که از سمت اداره ی آمار آمریکا اخیراً ارائه داده شد، پیش بینی می شود تا سال 2012 این شغل با پیشرفت 12 درصدی در صدر مشاغل پر طرفدار و پر درآمد دنیا قرار گیرد. در ایران نیز درآمد کارشناسان شبکه در ردیف مشاغل پر درآمد قرار می گیرد و تقریباً تمام کارآموزان و فارغ التحصیلان در این زمینه جذب بازار کار می شوند. علاقه مندان به این رشته می توانند پس از آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت آینده ی شغلی خوبی را برای خود رقم بزنند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

هدف دوره های آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت

هدف دوره ی آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت، آموزش مفاهیم علمی و عملی شبکه است. با شرکت در این دوره ها شما قادر به شناسایی ابزارها، نرم افزار و سخت افزارها، نصب و راه ­اندازی شبکه و سیاست گذاری های مدیریتی شبکه همچون سطح دسترسی ها و مهم تر از همه، امنیت شبکه خواهید بود. امنیت شبکه های کامپیوتری از موضوعات مهمی است که یک کارشناس شبکه باید کاملاً مسلط بر مفاهیم آن باشد زیرا یک شبکه بدون برخورداری از امنیت بالا در دنیای امروزه ارزش چندانی ندارد. آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت به شما کمک خواهد کرد تا در راه اندازی و عیب یابی شبکه های کامپیوتری توانمند شوید.

شبکه های کامپیوتری

برای آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت به کجا مراجعه کنیم؟

برای ورود به دنیای شبکه باید ابتدا در دوره های آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت، شرکت نمایید. امروزه مؤسسات زیادی دوره های آموزش شبکه های کامپیوتری را برگزار می کنند. اما در بسیاری از مؤسسات پس از اتمام دوره، مدرک معتبر به افراد دوره دیده ارائه نمی شود. اما مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران بعد از پایان دوره آموزش شبکه های کامپیوتری مایکروسافت، مدرک بین المللی به هنرآموزان ارائه می دهد. شما با داشتن این مدرک در داخل یا خارج از ایران به راحتی می توانید جذب بازار کار شوید.

مربیان مجرب در این زمینه برای آموزش شبکه های کامپیوتری در مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران گرد هم آمده اند تا بتوانند در یک محیطی آموزشی سالم آن چه را که شما نیاز به آموختن آن دارید را به شما بیاموزند. قیمت دوره های آموزش شبکه های کامپیوتری در مجتمع فنی تهران بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و شما دیگر نگران هزینه های بسیار بالای سایر مؤسسات نخواهید بود. با حضور در کلاس های آموزش شبکه و بعد از به پایان رساندن دوره های مربوطه در مجتمع فنی تهران شما به یک کارشناس شبکه خبره تبدیل خواهید شد.

امتیاز دهید.
نویسنده |2023-03-09T15:43:54+03:3020 نوامبر 2018|مقالات|
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
24ساعته پاسخگوی شما هستیم